Popularne marki coraz częściej stawiają na innowacyjne rozwiązania, które zapewnią konsumentom nowe doświadczenia zakupowe. Były już inteligentne lustra w salonie Nike w Galerii Wroclavia, które wchodziły w interakcję z klientami, oraz skanery platformy Eobuwie.pl, które dobierały odpowiedni rozmiar obuwia.
Teraz na nietypowe rozwiązanie wpadła marka sprzedaży aut na abonament Qarson, której w swoim nowym cyfrowym salonie samochodowym w Galerii Młociny, na powierzchni zaledwie 64 m2, udało się zmieścić m.in. minivana, dwa crossovery oraz dodatkowo kilka aut miejskich. W jaki sposób?
Zobacz również
Otóż, dzięki wykorzystaniu technologii wirtualnej rzeczywistości. Teraz każda osoba może w prosty sposób „znaleźć się” za kierownicą samochodów takich marek jak Renault, Suzuki, Volkswagen, Toyota, Nissan czy elektryczna Tesla.
Cyfrowy salon samochodowy marki Qarson ma charakter pop-upu, w związku z czym w warszawskiej Galerii Młociny działa od 23 sierpnia br. do końca września.
30 sierpnia 2018 roku w Posnanii eobuwie.pl otworzyło kolejny sklep w przełomowym formacie. Marka zaproponowała klientom poznańskiego centrum handlowego nowatorski sposób kupowania butów. Zamiast oglądać towar na półkach, mogą zamawiać produkty na sklepowych tabletach lub własnych urządzeniach mobilnych.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS2
Żabka również wprowadza coraz to innowacyjniejsze rozwiązania w swoich sklepach, czego przykładem jest „sklepu jutra”.
PS3
CCC i Microsoft zawarli porozumienie o partnerstwie w zakresie innowacji i stworzyli inicjatywę Retail aCCCelerator – inkubator projektów z potencjałem do transformowania branży handlowej, którego celem jest przyspieszenie rozwoju innowacyjnych pomysłów i produktów dedykowanych dla klientów i firm oferujących produkty modowe.