Po raz pierwszy treści QYOU 24/7 zostały w pełni zaadaptowane na potrzeby polskiej publiczności.
Umowa obejmuje stworzenie przez QYOU pełnej wersji ich kanału w języku polskim z udziałem lokalnych prezenterów i treściami dostarczanymi przez twórców Mediakraft TV. QYOU zapewni nowe źródła przychodów dla Twórców Mediakraft TV, umożliwiając im dostęp do nowych sponsorów i reklamodawców, jak również promując ich działalność wśród szerszej publiczności. Mediakraft TV dotychczas wyprodukowało wiele popularnych na polskim YouTubie kanałów takich jak Ponki, Topowa Dycha i Hasztagi
Zobacz również
YouTube jest uważany za najpopularniejszy serwis wideo w Polsce – 74% osób konsumujących treści wideo w Polsce dociera do nich za pomocą portalu. (dla porównania Netflix osiąga mniej niż 10% wszystkich internautów). By zaspokoić popyt na krótkie treści w formie video wśród lokalnej publiczności, w zeszłym roku Play wprowadził treści QYOU do swojej usługi multiscreenowej PLAY NOW. PLAY jest skupionym na kliencie operatorem mobilnym z ponad 14,5 milionami użytkowników w Polsce (stan na dzień 30 czerwca 2017). Usługa OTT oferowana przez Play osiągnęła znaczącą liczbę subskrybentów w przeciągu niecałych 12 miesięcy. Z końcem 2017 roku, pojawi sie polska wersja QYOU z treściami skrojonymi na miarę lokalnego widza.
“Gdy QYOU pojawiło się w zeszłym roku w Polsce po raz pierwszy, uświadomiliśmy sobie, że z powodu silnego zapotrzebowania na video online, to region z wielkim potencjałem rozwoju – szczególnie wśród młodej publiczności.” twierdzi Curt Marvic, CEO i współfundator QYOU Media. “Partnerstwo z Mediakraft TV daje nam szansę na poskromienie powstałego apetytu i zbudowanie kanału skupionego na polskiej unikalnej i fascynującej kulturze. Rosnące zainteresowanie w online video tworzy popyt na zregionalizowane treści i w związku z tym jest to coś, co chcemy wdrożyć również na innych rynkach w nadchodzącym czasie.”
“Europa to idealne miejsce dla sceny rozwijających się kreatorów online video, a my jesteśmy dumni, że przez 5 lat zajmowaliśmy się promocją najbardziej utalentowanych Twórców w Polsce” mówi Ryan Socash, Dyrektor Zarządzający sieci Mediakraft TV. “QYOU rozumie, jak ważne jest rozwijanie programów, które mają mocny lokalny kontekst, dlatego cieszymy się, że razem z nimi dążymy do podniesienia poziomu polskich produkcji online video, poprzez zapewnienie ich autorom platformy Play Now.”
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Przewidywany czas, w którym zostanie uruchomiona usługa QYOU Polska to przed końcem 2017 roku.
Słuchaj podcastu NowyMarketing