TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Radosław Włoda nowym business development directorem Proxi.cloud

O autorze
1 min czytania 2022-07-06

Radosław Włoda objął stanowisko business development directora w firmie technologicznej Proxi.cloud monitorującej ruch w sklepach. Na nowym stanowisku będzie odpowiadał za rozwój biznesu reklamowego. W długoterminowej perspektywie ma doprowadzić do znacznego zwiększania obrotów spółki, a także rozbudowy struktur handlowych.

Włoda jest związany z branżą mediową od blisko 30 lat. Uznaje się go za jednego z najbardziej doświadczonych w Polsce specjalistów w dziedzinie rynku reklamowego. Pracując w Grupie Interia w latach 2010-2019 – na końcu jako dyrektor ds. rozwoju projektów niestandardowych – odpowiadał za wzrost i sprzedaż reklamowych produktów mobilnych. W ostatnich trzech latach, po przejęciu Grupy Interia przez Grupę Polsat Plus, był dyrektorem handlowym w Mobiem Polska oraz AdRetail, sprawując pieczę nad rozwojem biznesu obu agencji.

Obecnie jestem odpowiedzialny za rozwój biznesu reklamowego w Proxi.cloud. Do moich obowiązków należy przede wszystkim zwiększenie rozpoznawalności marki na rynku reklamowym i wzrost sprzedaży naszych usług reklamowych – informuje Radosław Włoda, nowy business development director w Proxi.cloud.

Budowa rozpoznawalności marki Proxi.cloud na rynku mediowym to krótkoterminowy cel, jaki firma technologiczna postawiła przed nowym dyrektorem. W dłuższej perspektywie spółka oczekuje od Włody znacznego zwiększenia obrotów i rozbudowy struktur handlowych, przy zachowaniu wciąż wysokiej jakości obsługi klienta.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj
Patrząc na dotychczasowe sukcesy Radosława w spółkach, w których pracował, wierzymy, że bardzo dużo wniesie do naszego zespołu. Jego wieloletnie doświadczenie, szczególnie zdobyte w Grupie Interia, jest dla nas nieocenione, bo pozwoli nam szybko zoptymalizować wiele procesów. Znajomość rynku reklamy od podszewki i wysoka kultura pracy sprawiły, że Radosław natychmiast stał się bardzo istotnym ogniwem naszego zespołu. Niemniej ważne jest to, że mamy podobną wizję kierunku rozwoju biznesu i tego, co możemy razem osiągnąć na rynku – komentuje Mateusz Chołuj, prezes zarządu spółki Proxi.cloud.

Wiedza na temat komunikacji marketingowej i reklamy w środowisku mobile, a także umiejętności zdobyte w Grupie Interia, podobnie jak kontakty biznesowe, są dla Radosława Włody bezcenne w kontekście nowych wyzwań i sprawnego rozwoju sprzedaży Proxi.cloud. Jak sam podkreśla, nie zamierza jednak odcinać przysłowiowych kuponów. W nowym zespole widzi przed sobą wiele okazji do pogłębiania własnych kompetencji technicznych i bycia blisko zaawansowanych technologii marketingowych, które stanowią przyszłość całej branży.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się