Plush od ponad dwóch lat wspiera swoje działania współpracą z dopasowanymi do młodej grupy docelowej influencerami. Wspólne projekty zostały już zrealizowane z Sucharem Codziennym, Poszukiwaczem, Radzką, Jackiem Gadovskym i Agnieszką Grzelak. Działania z internetowymi twórcami są elementem strategii digitalowej marki, która stanowi uzupełnienie do kampanii ATL-owych i komunikacji oferty abonamentowej z telefonem za złotówkę na start.
Główne założenia działań prowadzonych w mediach społecznościowych Plusha to realizacja przez brand hero marki wyzwań bez konsekwencji z „Bucket list”. Plush lądował już w kosmosie, przygotowywał wyprawę na bezludna wyspę, zostawał szefem mafii, a nawet nurkował z rekinami. Teraz postanawił zostać reżyserem, a do swojej pierwszej produkcji zatrudnił youtuberów – Radzką oraz Adama Poszukiwacza (Adama Knowshow).
Zobacz również
Wybór influencerów oraz forma współpracy to przemyślana strategia, która posługując się językiem młodych i odpowiednim formatem ma dotrzeć do grupy docelowej, czyli osób dostępnych i aktywnych przede wszystkim w mediach społecznościowych.
Radzka i Adam Poszukiwacz prowadzą własne, cieszące się dużą popularnością, kanały na YouTubie Produkcje Radzkiej, poświęcone głównie modzie i trendom, obserwowane przez prawie 100 tysięcy osób, natomiast mający ponad milion subskrybentów kanał Adama Poszukiwacza przedstawia filmiki podbijające Internet. Ten wyjątkowy duet youtuberów wspomaga budowanie wartościowego wizerunku brandu Plush.
Dedykowany social mediom materiał video promuje ofertę smartfon za złotówkę na start, dostępną na stronie plushbezlimitu.pl. W ciągu zaledwie kilku dni film został obejrzany przez ponad 120 000 użytkowników Facebooka oraz YouTube’a i spotkał się z entuzjastycznym przyjęciem przez fanów Plusha oraz influencerów.
Suszonki miesiąca: top 21 kreacji października 2024 [PRZEGLĄD]
Za kreację i działania w social mediach odpowiedzialny jest dom mediowy Vizeum, a produkcję przygotował dom produkcyjny TFP.
Słuchaj podcastu NowyMarketing