Rafał Madajczak od kilkunastu lat związany jest z mediami. Na początku zaczynał w portalu o2.pl, gdzie w międzyczasie założył ASZDziennik – najpopularniejszy serwis satyryczny w Polsce. Rafał połączył wówczas siły z Grupą NaTemat, a w 2020 r. przeszedł do Gazeta.pl, gdzie został dyrektorem kreatywnym.
Zobacz również
-
#PrzeglądTygodnia [27.09-03.10.24]: suszonki września, przegląd kampanii na Pink October, alkohol w saszetkach znika z półek sklepowych
-
#PolecajkiNM cz. 26: Narodowe Archiwum Cyfrowe, strefa marki CeraVe i Foresight.edu
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
– W social mediach możesz kupić jakiś zasięg, grupę docelową itd. Media są w stanie zaproponować coś bardziej złożonego. Facebook sam z siebie nie robi wysoko zasięgowych akcji społecznych, a może jedynie zapewnić parosekundową uwagę. Nie wiadomo, jaka jest misja Facebooka, jakie są ich wartości. Media są i będą lepsze w opowiadaniu historii. Potrafimy wymyślić rzeczy, na które nie wpadają platformy – mówi Rafał Madajczak.
Z Rafałem rozmawiamy o tym, jak zmieniają się media, z kim obecnie konkurują, dlaczego ludzie coraz mniej szanują dziennikarzy i co tak naprawdę daje media relations. Sprawdź najnowszy odcinek NowyMarketing Podcast.
Sprawdź też pozostałe odcinki NowyMarketing Podcast:
-
Michał Bednarczyk to head of performance w agencji Green Parrot. Przez lata dokładnie zgłębił tajniki kampanii adsów i jak sam twierdzi – potencjał tkwi nie tylko w Google i Facebooku. O tym, gdzie warto stosować kampanie adsów rozmawiamy w najnowszym odcinku NowyMarketing Podcast;
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
-
Daniel Kotliński to były dziennikarz, który z Tigers związany jest od 2018 r. W agencji przeszedł długą drogę, która przekuła go w eksperta od opracowywania strategii marketingowej. Jak tworzyć strategie, kiedy jest ona nieefektywna i jakimi działaniami można sprzedawać swoje produkty?;
Słuchaj podcastu NowyMarketing
- Budowanie marek i branding wywróciły się do góry nogami. Dziś dla konsumentów jak nigdy dotąd istotne są wartości, idee i interakcje, a badania pokazują, że kwestie te będą coraz ważniejsze. Jak zatem budować marki w latach 20. XXI wieku?