Rafał Wachnik z branżą reklamową związany jest od 20 lat. Swoją karierę rozpoczynał w Starcomie, z którym był związany przez pierwsze 16 lat. Ostatnie 5 lat pełnił w Group One rolę szefa strategii.
Rafał będzie raportować do Kamila Wiszowatego, CEO Group One Media.
Zobacz również
-
#PrzeglądTygodnia [27.09-03.10.24]: suszonki września, przegląd kampanii na Pink October, alkohol w saszetkach znika z półek sklepowych
-
#PolecajkiNM cz. 26: Narodowe Archiwum Cyfrowe, strefa marki CeraVe i Foresight.edu
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Value Media ma za sobą doskonały rok. Rekordowe wyniki biznesowe, najwyższa pozycja w rankingu Recma, nowe portfolio klientów m.in. obsługa Orange, czy całej grupy CCC na kilkunastu rynkach europejskich. Do tego najlepsze wyniki satysfakcji klientów wg badania Kantar na zlecenie MiMP na tle wszystkich agencji na polskim rynku. To efekt bardzo ciężkiej pracy dziesiątek pracowników agencji, ale i konsekwencji w realizacji strategii Value Media. Jednak nie zwalniamy tempa i definiujemy nowe, ambitne plany rozwoju. Chcemy być dla klienta strategicznym partnerem, który dzięki najszerszym kompetencjom zbudowanym pod jednym dachem Group One, rozwija swój biznes. By realizować ten cel, musimy jak najefektywniej diagnozować wąskie gardła rozwoju i wskazywać najlepsze rozwiązania do ich zniwelowania. Kluczowe zatem są kompetencje strategiczne. Nowa rola Rafała Wachnika, dotychczasowego szefa strategii, jasno definiuje kierunek rozwoju Value Media. Przez ostatnie 5 lat, Rafał wniósł ogromną wartość do naszej agencji i jestem przekonany, że jego nowa rola, umocni naszą pozycję jako challengera rynku, który wyznacza standardy w branży – komentuje decyzję Kamil Wiszowaty, CEO Group One Media.
Value Media dawno przestało pełnić rolę tradycyjnego domu mediowego, którego zadaniem jest planowanie i zakup mediów. Dzisiaj pomagamy naszym klientom również budować platformy komunikacji (dzięki kompetencjom Change, Gong, czy Labcon), tworzymy sklepy ecommerce (dzięki kompetencjom SalesTube), wprowadzamy marki na globalne marketplace’y (dzięki kompetencjom Grow Now) czy skalujemy sprzedaż na innych rynkach (dzięki kompetencjom Mediaplus). A to tylko wycinek tego, jakie usługi świadczymy dla naszych klientów. Kompetencje zbudowane w Group One, to nasz bardzo cenny asset, ale to ich optymalne wykorzystanie, buduje naszą przewagę konkurencyjną. Moją ambicją jest umacnianie pozycji Value Media jako najsilniejszej strategicznie agencji na rynku. Dlatego strategia przestanie pełnić tylko rolę jednej z komórek agencji. Będzie centralnym punktem, z którego będzie wychodzić każda nasza rekomendacja – dodaje Rafał Wachnik, nowy dyrektor zarządzający agencji.
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing