Rak’n’Roll ze świetną kampanią “bez procentów”, czy miłość bez nich jest możliwa?

Rak’n’Roll ze świetną kampanią “bez procentów”, czy miłość bez nich jest możliwa?
W Walentynki okazujemy miłość na różne sposoby. Fundacja Rak’n’Roll też poruszyła w mediach społecznościowych kwestie miłości z pięknym hasłem „Nie ma miłości bez procentów”. Dlaczego tak?
O autorze
1 min czytania 2018-02-16

Kampania przekonuje do przełamania tabu związanego z mówieniem o chorobie, ale przede wszystkim opowiada o prawdziwej miłości Gosi i Dawida. Spot jest kolejną odsłoną kampanii „Nie ma Rak’n’Rolla bez procentów” przypominającej, że Fundacja aby działać potrzebuje procentów, ale innych niż może się wydawać. Potrzebuje 1% podatku, który pomaga jej podopiecznym przejść przez raka.

Za całościową koncepcję kreatywną pomysłu odpowiada agencja Grey Group Poland.

PS

Niedawno mogliśmy zobaczyć pierwszą odsłonę akcji. W zwróceniu uwagi na kampanię pomóc miało specjalnie uwarzone rzemieślnicze piwo bezalkoholowe o nazwie „KRS 0000 338 803”.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Piwo uwarzył browar rzemieślniczy Inne Beczki, jest bezalkoholowe, a więc bez procentów, bo są one potrzebne gdzie indziej. Etykieta umieszczona na butelce informuje dokładnie o tym, jak wesprzeć fundację, a dodatkowo, została zaprojektowana tak, aby w prosty i szybki sposób zapamiętać nazwę produktu, którą należy później wpisać w deklaracji podatkowej.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

 

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

 

źródło: materiały prasowe