Medme.pl jest jednym z najszybciej rosnących serwisów o tematyce zdrowotnej w Polsce. W ciągu ostatniego roku zanotowało trzykrotny wzrost liczby użytkowników, przekraczając poziom 1,4 mln UU miesięcznie. Portal zawiera ponad 6 tys. artykułów z zakresu zdrowia, urody, diet i psychologii, a także 6 tys. opisów leków i suplementów oraz serwisy tematyczne prezentowane w atrakcyjnej szacie graficznej.
Jak wynika z danych wydawcy aż 70 proc. użytkowników medme.pl to kobiety. Co ciekawe, aż 72 proc. z nich szuka informacji o zdrowiu na urządzeniach mobilnych. Zupełnie inaczej zachowują się mężczyźni – 55 proc. szuka porad zdrowotnych na smartfonie, ale nadal 45 proc. czyta o zdrowiu, korzystając z komputera stacjonarnego lub laptopa.
Zobacz również
– Nasze statystyki potwierdzają przekonanie, że to kobiety są w Polsce „managerkami zdrowia” i to one w głównej mierze zajmują się sprawami zdrowotnymi rodziny – mówi Joanna Barczykowska-Tchorzewska , redaktor naczelna medme.pl.
Najliczniejszą grupę czytelników, bo aż 25 proc. stanowią użytkownicy między 25 a 34 rokiem życia. Niewiele mniej, bo 24 proc. to czytelnicy między 35 a 44 rokiem życia. Odpowiednio po 15 i 14 proc. to czytelnicy w wieku 45-54 oraz 15-24. Raport jasno pokazuje, że połowa Internautów korzystająca z porad zdrowotnych w Internecie to czytelnicy między 24 a 45 rokiem życia. Z tej formy edukacji coraz chętniej korzystają też starsi.
Najwięksi wydawcy w Polsce w kategorii „Zdrowie i medycyna” to:
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
- Grupa ZPR Media,
- Grupa Wirtualna Polska,
- Grupa RAS,
- Grupa Gazeta.pl,
- Znanylekarz.pl,
- Mp.pl,
- Grupa TVN,
- Doz.pl,
- Wylecz.to,
- Medme.pl.
Słuchaj podcastu NowyMarketing