TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Raport IAB „A Ty komu ufasz? – Marka w serwisach społecznościowych”

IAB Polska opublikował raport dotyczący obecności marki w serwisach społecznościowych pt. „A Ty komu ufasz?”. Badanie zostało wzbogacone komentarzami ekspertów, w jaki sposób zarządzać marką w serwisach społecznościowych.
O autorze
1 min czytania 2012-06-28

Dla marketerów poszukujących nowych rozwiązań komunikacyjnych do zarządzania swoimi markami serwisy społecznościowe są idealnym miejscem angażowania konsumentów, budowy dwustronnej wymiany informacji i dialogu. Autorzy raportu pokazują w sposób kompleksowy markę obecną w serwisach społecznościowych.

 – Prezentowanie marki w mediach społecznościowych można porównać do pracy na żywym organizmie. Wszystkie działania należy realizować z wyjątkową precyzją. Wielokrotnie przekonali się o tym administratorzy fan-page, którzy opublikowali niefortunne pytanie, bądź nieprzemyślany post. W raporcie można także przeczytać o badaniach widzianych oczami ekspertów marketingu on-line. Piszą o potencjale marki w serwisach społecznościowych, roli strategii i umiejętności prowadzenia marki w świecie społeczności online, a także o tym, jak ważne jest zaufanie do marki w tworzeniu relacji z fanem – powiedział Paweł Kolenda, Menedżer ds. Badań, IAB Polska.

 Jak się okazuje, działania w serwisach społecznościowych mogą przynieść wymierne korzyści. Aż 43% aktywności członków społeczności online, o czym możemy przeczytać w raporcie, ukierunkowanych jest na marki, co trzeci śledzi profile marek, a zdecydowana większość oczekuje od marki obecnej w społecznościach informacji produktowej, nie tylko rozrywki.  To informacje, które powinny dać do myślenia osobom zarządzającym brandami w społecznościach.

Raport „A Ty komu ufasz?” dostarcza cennej wiedzy o marce w serwisach społecznościowych.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

A czy Ty ufasz markom w społecznościach?

Badanie powstało przy współpracy IAB z ARBO Interactive, Grupą IQS, OPI, SWPS i WP.pl

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Pobierz raport

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się