Reaktywacja portalu Ekonomiaspoleczna.pl

Ruszyła nowa odsłona portalu Ekonomiaspoleczna.pl z Agatą Jankowską jako redaktor prowadzącą. Strona wznowiła działalność z inspiracji Fundacji Inicjatyw Społeczno- Ekonomicznych. Serwis ma być opiniotwórczym magazynem idei online.
O autorze
1 min czytania 2020-04-22

Ekonomia społeczna wraca do polskiego internetu. Po przerwie technicznej portal Ekonomiaspoleczna.pl rusza w nowej odsłonie. Serwis pokazuje różnorodne oblicza przedsiębiorczości społecznej, łącząc perspektywę ekspertów, analityków, dziennikarzy oraz samych przedsiębiorców. Na czele zespołu autorów staje Agata Jankowska, długoletnia dziennikarka tygodnika WPROST, wcześniej związana z Przekrojem, publikowała również w Wysokich Obcasach oraz Elle. Dziennikarka specjalizuje się w tekstach o tematyce społecznej.

– Portal Ekonomiaspoleczna.pl, dzięki obecności Agaty Jankowskiej, ma szansę wypłynąć na szerokie wody. Jesteśmy przekonani, że jej bogate doświadczenie zawodowe w połączeniu z wrażliwością na ludzkie potrzeby i umiejętnością wnikliwego opisywania rzeczywistości, pozwoli promować ideę ekonomii społecznej również poza trzecim sektorem – mówi Julia Koczanowicz-Chondzyńska, prezeska Fundacji Inicjatyw Społeczno-Ekonomicznych i redaktorka naczelna serwisu.

Twórcy serwisu chcą pokazać różnorodne kierunki biznesowego działania, w którym cele społeczne są równorzędne ze względami ekonomicznymi. Portal zawiera aktualne analizy, opinie ale również case studies, wywiady i felietony. Publikowane materiały kierowane są zarówno do osób, które chcą zgłębić swoją wiedzę na temat formalnych i praktycznych aspektów działania firm społecznych, jak i dla profesjonalistów, którzy znajdą w serwisie, nowe, nieoczywiste pomysły i kierunki działań. Na Ekonomiaspoleczna.pl publikują m.in. Paweł Oksanowicz (Muzo FM), Paweł Konopczyński (Fundacja Kaleckiego), Łukasz Komuda (Rynekpracy.org), Kamil Fejfer (Krytyka Polityczna), Artur Celiński (Magazyn Miasta), Jolanta Zientek-Varga.

– Teraz, kiedy wiele małych i wielkich firm będzie musiało ponownie zdefiniować swój model biznesowy i odnaleźć się w nowej rzeczywistości konkurencyjnej, to, co oferuje ekonomia społeczna staje się atrakcyjną alternatywą. Ideowa solidarność i stawianie potrzeb społecznych w centrum działania może być odpowiedzią na kryzys całego sektora biznesowego. Ogromnie cieszę się, że dołączyłam do zespołu redakcji właśnie w tym momencie, kiedy ekonomia społeczna może odegrać szczególną rolę w nowym kreowaniu rynku pracy i wyborów konsumenckich – mówi Agata Jankowska, redaktor prowadząca Ekonomiaspoleczna.pl

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Serwis Ekonomiaspoleczna.pl, w nowej odsłonie ruszył w kwietniu 2020. Jego właścicielem jest Fundacja Inicjatyw Społeczno-Ekonomicznych. Bieżące informacje na temat nowych publikacji i rozwoju portalu można znaleźć na Facebooku i Twitterze serwisu. Za komunikację zewnętrzną i relacje z mediami odpowiada agencja PROPSY PR.

Słuchaj podcastu NowyMarketing