Zaspani internauci byli lokalizowani natychmiast po zamieszczeniu wpisu w mediach społecznościowych – Wykorzystując nasze narzędzie do monitoringu Internetu, identyfikowaliśmy po statusach osoby, które ewidentnie potrzebowały solidnej dawki energii – wyjaśnia Michał Sadowski z Brand24.
Działalność #RockstarTeam to przykład konsekwentnie realizowanej strategii – Marka Rockstar jest młoda, odważna i chętnie w swojej komunikacji wykorzystuje nowe media. Konsument jest dla nas bardzo ważny, więc każda możliwość dotarcia do niego w zaskakujący i angażujący sposób jest przez nas wykorzystywana – podkreśla Adam Mickiewicz, brand manager Rockstar Energy Drink. Osoby, do których trafiła ekipa, otrzymały specjalne, pobudzające pakiety Rockstara.
Zobacz również
Jesienny okres sprawił, że członkowie ekipy miały naprawdę wiele do zrobienia. – Przez cały tydzień widzieliśmy bardzo duże zainteresowanie #RockstarTeam. Często udawało się nam wywołać zaskoczenie u osób, które nie spodziewały się naszej wizyty. Licząc liczbę interakcji na Facebooku, Twitterze i YouTube możemy powiedzieć, że akcja odniosła sukces. Dzięki temu, że połączyliśmy działania offline z online akcja zyskała duży zasięg pomimo, że team działał tylko na terenie Warszawy – mówi Paweł Suchocki, dyrektor Buzz Media.
Osią komunikacji kampanii był fan page www.facebook.com/RockstarPoland i kanał na YouTube:
Patronat nad akcją objęło Antyradio. W porannej audycji „Pobudzenie” słuchacze mogli usłyszeć #RockstarTeam, a także reakcje osób, do których zawitał Team.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
Buzz Media realizuje stałą obsługę Rockstar Energy Drink w mediach społecznościowych.
Słuchaj podcastu NowyMarketing