Odświeżona identyfikacja wizualna to odpowiedź na zmieniające się trendy w branży beauty oraz element wypracowanej strategii marki Neonail na lata 2020-2025.
Zobacz również
Nowy logotyp został zastosowany na identyfikacji wizualnej najnowszej kolekcji lakierów hybrydowych – Woman’s Diary. Nowy znak graficzny będzie sukcesywnie wymieniany na pozostałych produktach z portfolio marki. W związku z tym w najbliższym czasie w sprzedaży znajdzie się też asortyment z logotypem wcześniej obowiązującym. Docelowo na rynku będą występowały produkty sygnowane jednym, nowym logo.
– Rozwijamy się, tworzymy innowacyjne produkty, a teraz z ogromną radością prezentujemy nasze nowe logo. Nowy znak jest prostszy i bardziej czytelny od poprzedniej wersji, dzięki temu produkty są łatwiejsze do odnalezienia na półce. Logo jest też łatwiejsze do zastosowania w różnych miejscach i kontekstach. Co jednak najważniejsze, jakość i formuła naszych produktów pozostają najwyższej jakości – tłumaczy Magdalena Stoińska, PR manager.
Nowy logotyp Neonail odpowiada na wyzwania współczesności dzięki unowocześnieniu klasycznego fontu oraz dodaniu charakterystycznej kropli. Nowoczesny styl i elegancja to kierunek spójny z rozwojem działań marki Neonail, która podbija europejskie rynki kosmetyczne. Uspójniona identyfikacja dla wszystkich grup produktów jest nie tylko nowoczesna, ale wychodzi naprzeciw digitalowym wyzwaniom.
Jak social media zmieniają współczesną ścieżkę zakupową? [WEBINAR]
Słuchaj podcastu NowyMarketing