Odświeżona identyfikacja wizualna to odpowiedź na zmieniające się trendy w branży beauty oraz element wypracowanej strategii marki Neonail na lata 2020-2025.
Zobacz również
Nowy logotyp został zastosowany na identyfikacji wizualnej najnowszej kolekcji lakierów hybrydowych – Woman’s Diary. Nowy znak graficzny będzie sukcesywnie wymieniany na pozostałych produktach z portfolio marki. W związku z tym w najbliższym czasie w sprzedaży znajdzie się też asortyment z logotypem wcześniej obowiązującym. Docelowo na rynku będą występowały produkty sygnowane jednym, nowym logo.
– Rozwijamy się, tworzymy innowacyjne produkty, a teraz z ogromną radością prezentujemy nasze nowe logo. Nowy znak jest prostszy i bardziej czytelny od poprzedniej wersji, dzięki temu produkty są łatwiejsze do odnalezienia na półce. Logo jest też łatwiejsze do zastosowania w różnych miejscach i kontekstach. Co jednak najważniejsze, jakość i formuła naszych produktów pozostają najwyższej jakości – tłumaczy Magdalena Stoińska, PR manager.
Nowy logotyp Neonail odpowiada na wyzwania współczesności dzięki unowocześnieniu klasycznego fontu oraz dodaniu charakterystycznej kropli. Nowoczesny styl i elegancja to kierunek spójny z rozwojem działań marki Neonail, która podbija europejskie rynki kosmetyczne. Uspójniona identyfikacja dla wszystkich grup produktów jest nie tylko nowoczesna, ale wychodzi naprzeciw digitalowym wyzwaniom.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Słuchaj podcastu NowyMarketing