W ramach kampanii „Czytam, bo wiem co dobre!” ŠKODA zaprasza użytkowników lubimyczytać.pl do wybrania sześciu książek, które stworzą unikalną kolekcję audiobooków. Dzięki sponsoringowi Škody audiobooki będą sprzedawane nawet z 50% rabatem. Dodatkową atrakcją akcji jest cykliczny konkurs na najlepszą recenzję, w którym można wygrać wartościowe nagrody.
„Ręczna robota” to barwna, a jednocześnie realistyczna historia kryminalna. Pokazuje świat PRL-u, który z dzisiejszej perspektywy wydaje się fantazją szaleńca. Fantazją, która mimo szarej, smętnej atmosfery bezradności zaskakuje humorem i obrazem jakby cieplejszych niż dziś więzi między ludźmi. Książka w ciągu miesiąca zdobyła łącznie 5589 głosów!
Zobacz również
-
#PrzeglądTygodnia [27.09-03.10.24]: suszonki września, przegląd kampanii na Pink October, alkohol w saszetkach znika z półek sklepowych
-
#PolecajkiNM cz. 26: Narodowe Archiwum Cyfrowe, strefa marki CeraVe i Foresight.edu
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
1 września rozpoczął się kolejny etap zabawy – głosowanie w kategorii „Kierunkowskazy, czyli książki które wyznaczają wartości”. Wśród dwudziestu zaproponowanych tytułów znalazły się m.in. „Miasto ślepców” José Saramago, „Nowy wspaniały świat” Aldousa Huxleya, „Stowarzyszenie umarłych poetów” Nancy H. Kleinbaum czy „Drugie życie” Philippe Pozzo di Borgo – książka, na podstawie której nakręcono kasowy film „Nietykalni”. Pełna lista tytułów dostępna jest na stronie plebiscytu: www.lubimyczytac.pl/skodawieszcodobre.
Kampania „ŠKODA. Czytam, bo wiem co dobre!” potrwa do końca stycznia 2013 roku. Co miesiąc czytelnicy wybiorą jeden tytuł, który zostanie następnie wydany w formie audio. Kolekcja audiobooków będąca zwieńczeniem akcji, trafi do sprzedaży w najlepszych sklepach internetowych. Produkcją i dystrybucją nagrań zajmie się Audioteka.pl.
Pomysł i opracowanie projektu – lubimyczytać.pl, koordynacja – agencja Change Integrated i dom mediowy MediaCom, produkcja audiobooków – Audioteka.pl, kreacje graficzne – GoldenSubmarine.
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Zapraszamy na www.lubimyczytac.pl/skodawieszcodobre
Słuchaj podcastu NowyMarketing