Red Bull z Walk Events odblokował tryb imprezowy w Warszawie

O autorze
2 min czytania 2022-10-06

Dwa dni, 3 000 uczestników, 11 stref, w tym 9 niezależnych warszawskich klubów i barów, w przestrzeniach zaaranżowanych na 6 poziomach jednego budynku oraz ponad 40 artystów. Wszystko to w historycznej kamienicy przy ulicy Kredytowej 9, w której w przeszłości mieściły się między innymi jedne z najpopularniejszych klubów oraz galerie sztuki. Tak wyglądała polska edycja globalnego formatu Red Bull Unlocked. Producentem wydarzenia była agencja Walk Events. 

23 i 24 września odbyła się w Polsce pierwsza impreza Red Bull Warsaw Unclocked, która oficjalnie otworzyła sezon klubowy w Warszawie. Pod jednym dachem spotkały się najmodniejsze warszawskie lokale i najlepsi DJ’e. O wysokim zainteresowaniu tego typu wydarzeniami świadczy podwójny sold out, co nie jest łatwe przy coraz wyższych oczekiwaniach uczestników wobec eventów i licznych konkurencyjnych imprezach.

Z punktu widzenia organizatora największym wyzwaniem było dla nas zapewnienie bezpieczeństwa uczestnikom, skoordynowane prac i obecności ogromnej ilości podmiotów zaangażowanych w produkcję oraz vendorów. Dwa miesiące prowadziliśmy prace w samej lokalizacji. Przez ten czas przygotowywaliśmy przestrzenie po zamkniętych przed laty klubach, galeriach i lokalach znajdujących się w kamienicy, tak aby ich stan ponownie umożliwiał przyjęcie gości. Sam montaż stref odzwierciedlających lokale vendorów, scen, scenografii, sceno-techniki czy atrakcji zajął nam dwa tygodnie – mówi Michał Jerzy Olszewski, managing director w Walk Events.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

9 odsłon warszawskiej nocy

Centralne miejsce wydarzenia Red Bull Warsaw Unlocked stanowiła scena Red Bull Hub usytuowana na patio kamienicy. W pozostałych strefach gościły: Jasna 1 oferująca undergroundową muzykę elektroniczną, Hocki Klocki, czyli najradośniejsza muzyczna przestrzeń nad Wisłą. Miłośnicy gorących, latynoskich rytmów bawili się w Teatro Cubano. Swoją reprezentację miał Pavilon Concept – skupisko małych pawilonów przy Nowym Świecie, tworzących otwarty kompleks barowy. W newonce.bar poza doświadczeniami muzycznymi, fani deskorolki mogli podziwiać pokazy na mini rampie. Obecny był także Brush 2.0, który nie tylko serwował znakomite drinki, ale w jego przestrzeni można było skorzystać z usługi barbera oraz na miejscu zrobić sobie tatuaż. Napoje serwowane zgodnie z formułą RTD (Ready to Drink) zapewniało Zamieszanie. Na Kredytową przeniósł się WIR proponujący miks muzyki i autorskie koktajle oraz SingSing serwujący azjatycki street food.

Swoją strefę miało także Nobocoto Studio, w której jedni mogli sprawdzić się na mikrofonie, a drudzy – w formule silent disco – słuchali, jak im idzie.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

40 artystów pod jednym adresem

Podczas wydarzenia zagrali m.in.: Atutowy i ziomale: Miły ATZ, Gedz i DJ Simple, Flirtini, DJ NOZ, DJ SL, Tycjana, Neen Nah, ZuzaOK, Spisek Jednego, Lua Preta, Basy Tropikalne, Borucci, Phatrax, Pitti Schmitti, Olivia, Kovvalsky, Krzysztof Polak, Mikey, DNTRT, Glass Hunters, MKO, Ola Teks, Cyryl, Benek, Kuvau + Hania Koczewska, Sound Rebellion, Zeppy Zepp.

Obok oferty klubów i barów, na uczestników czekały „surprise elements”, m.in.: iluzjonista, grupa drag queens i ikon burleski, a na odważnych – w specjalnie zaaranżowanej przestrzeni czekała tarocistka, która przepowiadała przyszłość. Dodatkowo goście mogli skorzystać z usług tatuażysty i barbera, zrobić zdjęcie w ukrytej strefie Red Bull Winter Edition czy otrzymać drinka w świecącym kubku Red Bulla.

Do tej pory wydarzenie Red Bull Unlocked odbyło się już w 14 miastach na całym świecie między innymi w Amsterdamie, Paryżu, Tokio, Stambule czy Melbourne, a teraz do tego grona dołączyła Warszawa.

Agencja Walk Events odpowiadała za całościową organizację, produkcję i koordynację eventu oraz koncept kreatywny: propozycję lokalizacji oraz scenografii. Do zadań agencji należało m.in.: przystosowanie i aranżację miejsca, zapewnienie odpowiedniej techniki, bezpieczeństwo, nawiązanie współprac z klubami i barami, booking artystów.

Warto wspomnieć, że współpraca Walk Events i Red Bull trwa od 2013 roku – agencja wspierała markę podczas organizacji m.in.: trzech edycji Red Bull Music Academy Weekender Warsaw, Red Bull Block Party, Red Bull Flag Day, Red Bull Game of B.I.K.E., Red Bull Ninja’s Night Shift.

Zdjęcia: Gniewko Głogowski