fot. Levi’s
Spot powstał, by świętować wartości, które wyznajemy w zróżnicowanym społeczeństwie. Reklama „Circle” podsumowuje, że mimo wszystkich różnic, jesteśmy połączeni i bardziej podobni do siebie niż nam się wydaje, a dzięki temu stajemy się silniejsi!
Zobacz również
Elementem kulminacyjnym jest końcówka spotu, w której widzimy połączonych mężczyzn, kobiety, homoseksualistów i wyznawców różnych wiar, w jednym kręgu. Jest to przekaz ponadczasowy i wezwanie do zjednoczenia, porzucenia barier i stawania się silną społecznością.
PS
Jakiś czas temu Diesel w swojej reklamie w podobny sposób zachęił nas do budowania społeczeństwa bez barier. W klipie marki odzieżowej widzieliśmy mur, który jest odniesieniem do wszystkich stereotypów i tego co dzieli społeczności. Kiedy ten zostaje zburzony przez tęczowy czołg, nie ma już żadnych ograniczeń. Dziura po nim jest w kształcie serca, co jest symbolem miłości, nadziei i zjednoczenia
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
PS2
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Niedawno również Absolut pokazał, że nie tylko taniec i muzyka nas łączy. Miłość również spaja w całość i nie dba o kolor skóry, wiek, ani płeć. Więcej o kampanii marki przeczytacie → tutaj.