TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Reklama dnia: Levi’s w nowym spocie celebruje różnice, bo dzięki nim stajemy się silniejsi

Reklama dnia: Levi’s w nowym spocie celebruje różnice, bo dzięki nim stajemy się silniejsi
Niezależnie od tego, skąd pochodzimy, jakiego wyznania jesteśmy i co nas interesuje, muzyka i taniec są uniwersalnymi językami. Levi's w swojej nowej reklamie celebruje naszą indywidualność, podkreślając, że jest marką, która nie dzieli, a łączy ludzi.
O autorze
1 min czytania 2017-08-24

fot. Levi’s

Spot powstał, by świętować wartości, które wyznajemy w zróżnicowanym społeczeństwie. Reklama „Circle” podsumowuje, że mimo wszystkich różnic, jesteśmy połączeni i bardziej podobni do siebie niż nam się wydaje, a dzięki temu stajemy się silniejsi!

Elementem kulminacyjnym jest końcówka spotu, w której widzimy połączonych mężczyzn, kobiety, homoseksualistów i wyznawców różnych wiar, w jednym kręgu. Jest to przekaz ponadczasowy i wezwanie do zjednoczenia, porzucenia barier i stawania się silną społecznością.

PS

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Jakiś czas temu Diesel w swojej reklamie w podobny sposób zachęił nas do budowania społeczeństwa bez barier. W klipie marki odzieżowej widzieliśmy mur, który jest odniesieniem do wszystkich stereotypów i tego co dzieli społeczności. Kiedy ten zostaje zburzony przez tęczowy czołg, nie ma już żadnych ograniczeń. Dziura po nim jest w kształcie serca, co jest symbolem miłości, nadziei i zjednoczenia

PS2

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Niedawno również Absolut pokazał, że nie tylko taniec i muzyka nas łączy. Miłość również spaja w całość i nie dba o kolor skóry, wiek, ani płeć. Więcej o kampanii marki przeczytacie → tutaj

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się