Reklama dnia: Levi’s w nowym spocie celebruje różnice, bo dzięki nim stajemy się silniejsi

Reklama dnia: Levi’s w nowym spocie celebruje różnice, bo dzięki nim stajemy się silniejsi
Niezależnie od tego, skąd pochodzimy, jakiego wyznania jesteśmy i co nas interesuje, muzyka i taniec są uniwersalnymi językami. Levi's w swojej nowej reklamie celebruje naszą indywidualność, podkreślając, że jest marką, która nie dzieli, a łączy ludzi.
O autorze
1 min czytania 2017-08-24

fot. Levi’s

Spot powstał, by świętować wartości, które wyznajemy w zróżnicowanym społeczeństwie. Reklama „Circle” podsumowuje, że mimo wszystkich różnic, jesteśmy połączeni i bardziej podobni do siebie niż nam się wydaje, a dzięki temu stajemy się silniejsi!

Elementem kulminacyjnym jest końcówka spotu, w której widzimy połączonych mężczyzn, kobiety, homoseksualistów i wyznawców różnych wiar, w jednym kręgu. Jest to przekaz ponadczasowy i wezwanie do zjednoczenia, porzucenia barier i stawania się silną społecznością.

PS

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Jakiś czas temu Diesel w swojej reklamie w podobny sposób zachęił nas do budowania społeczeństwa bez barier. W klipie marki odzieżowej widzieliśmy mur, który jest odniesieniem do wszystkich stereotypów i tego co dzieli społeczności. Kiedy ten zostaje zburzony przez tęczowy czołg, nie ma już żadnych ograniczeń. Dziura po nim jest w kształcie serca, co jest symbolem miłości, nadziei i zjednoczenia

PS2

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Niedawno również Absolut pokazał, że nie tylko taniec i muzyka nas łączy. Miłość również spaja w całość i nie dba o kolor skóry, wiek, ani płeć. Więcej o kampanii marki przeczytacie → tutaj

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się