Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Weź udział w sesji pytań i odpowiedzi z Maćkiem Lewińskim!

ZAPISZ SIĘ

Reserved i Fundacja ITAKA: Jesteśmy dumni z tego, co zrobiliśmy, bo Telefon Zaufania realnie pomaga młodym ludziom

Reserved i Fundacja ITAKA: Jesteśmy dumni z tego, co zrobiliśmy, bo Telefon Zaufania realnie pomaga młodym ludziom
„Mniej washingu – więcej realnych działań". To hasło przyświeca naszej rozmowie z Rafałem Gruszkiewiczem z Reserved i Izabelą Jezierską-Świergiel z Fundacja ITAKA. Ich wspólny projekt nazwany Telefon Zaufania Młodych to przykład marketingu empatycznego skierowanego do Generacji Z.
O autorze
1 min czytania 2022-11-29

Problem depresji wśród młodzieży wciąż się nasila, a ostatnie dwa lata (m.in. pandemia, zmiany w systemie edukacji, wojna w Ukrainie) były dla nich szczególnie trudne. Fundacja ITAKA i marka Reserved wyszły naprzeciw problemom pokolenia Zet i zainicjowały akcję charytatywną pod nazwą Telefon Zaufania Młodych. Dzięki niemu młodzi nastolatkowie mogą liczyć na wsparcie psychologiczne w sytuacji kryzysowej. Przy specjalnie założonym telefonie dyżurują specjaliści, którzy mają wieloletnie doświadczenie w pracy zarówno z młodzieżą jak i z osobami dorosłymi.

O tym niezwykłym projekcie, który nie jest elementem kampanii, ale bezinteresowym wyciągnięciem pomocnej dłoni w kierunku młodych ludzi, opowiadają w naszym podcaście jego inicjatorzy: Izabela Jezierska-Świergiel (wiceprezes Fundacja ITAKA) i Rafał Gruszkiewicz (kierownik ds. komunikacji Digital & PR w dziale Visual Communication polskiej marki modowej Reserved).

– Zajmujemy się tematem zdrowia psychicznego od przynajmniej 20 lat, dlatego temat depresji jest nam dobrze znany. Mamy pełen zespół specjalistów i psychologów, dlatego gdy tylko marka Reserved zgłosiła się do nas, od razu się zgodziliśmy założyć wspólnie Telefon Zaufania. W ciągu pierwszego roku działania Telefonu, zanotowaliśmy 9321 połączeń, w tym 840 konsultacji – Izabela Jezierska-Świergiel. 

– Ludzie często nie zdają sobie sprawy, że duże firmy mają realne przełożenie na nasze życie codzienne, szczególnie w trudnych sytuacjach. Mam nadzieję, że to jest moment, w którym myślenie marketerów zacznie się zmieniać. Cieszę się, że jesteśmy pionierami w marketingu empatycznym, który powinien być na stałe wpisany w strategię każdej marki – mówi Rafał Gruszkiewicz.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Przypominamy, że na Telefon Zaufania Młodych można dzwonić pod numer 22 484 88 04. 

Telefon działa w dniach poniedziałek-piątek w godzinach 12:00-20:00

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Więcej informacji znajdziecie na stronie www.stopdepresji.pl

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się


Izabela Jezierska-Świergiel – wiceprezes Fundacja ITAKA. Od 12 lat związana z organizacją, początkowo jako koordynator programów profilaktycznych, w tym kampanii STOP DEPRESJI, potem jako dyrektor działu PR. Odpowiedzialna za wizerunek organizacji w mediach jak i budowanie zaufania społecznego.

Rafał Gruszkiewicz – kierownik ds. komunikacji Digital & PR w dziale Visual Communication polskiej marki modowej Reserved (wchodzącej w skład LPP). W ramach swoich obowiązków odpowiada za tworzenie i wdrażanie globalnej strategii komunikacji marki w obszarach digitalowych i współpracę z partnerami mediowymi.