…z programistami firmy DaftCode.
W reklamie online z roku na rok rośnie znaczenie zakupów programatycznych/RTB. Praktycznie każdy kto próbuje dotrzeć do swoich klientów w sieci – musi rozważyć ten rodzaj zakupu. Pomimo dość dużego wyboru narzędzi i usług dostępnych na rynku, niestety wciąż wiele z nich jest zbyt skomplikowana, wymaga posiadania dedykowanego specjalisty w firmie lub zwyczajnie jest trudna do opanowania. Z tym problemem postanowiła zmierzyć się polska firma Rightflow. Zespół programistów opracował własną koncepcję platformy, dzięki czemu stworzył rozwiązanie, które upraszcza zakupy reklamy w modelu RTB.
Zobacz również
“Decyzja o stworzeniu autorskiego DSP była śmiałym ruchem, ale nie jest to rzadkością w grupie DaftCode, w której skład wchodzimy. W naszym odczuciu rozwiązania dostępne dotychczas na rynku nie były odpowiednio dobrane do potrzeb klienta, przejrzyste lub najzwyczajniej brakowało im elastyczności w dopasowywaniu oferty do celów kampanii. Dlatego stworzyliśmy własną platformę napędzaną w pierwszej kolejności przez popyt wewnętrzny, a następnie po wielu testach udostępniliśmy ją również naszym partnerom. Już pierwsze wyniki pokazały, że nasze rozwiązanie możemy śmiało oferować wymagającym klientom zarówno w Polsce, jak i zagranicą” – mówi Arkadiusz Cywiński, Dyrektor Zarządzający w Rightflow.
Zespół Rightflow wykorzystuje swoje bogate doświadczenie w performance marketingu oraz zakupie mediów do realizacji potrzeb i celów klienta. Firma prowadzi skuteczne kampanie RTB na rynkach Unii Europejskiej oraz w rejonie Zatoki Perskiej, a także oferuje “szyte na miarę” rozwiązania dla reklamodawców i agencji digitalowych. Klienci Rightflow zachowują pełną kontrolę nad przebiegiem kampanii, jak również otrzymują do dyspozycji najwyższej klasy narzędzia analityczne, pozwalające monitorować efektywność prowadzonych działań reklamowych. Ponadto, reklamodawcy mogą liczyć na stałe wsparcie dedykowanych specjalistów Rightflow.
Agencje digitalowe w szczególności doceniają skuteczność algorytmów optymalizujących kampanie RTB oraz wolność od spamu, jaką zapewnia rozwiązanie: „Rightflow dostarczył sześć razy lepsze wyniki niż nasz klient otrzymywał wcześniej” – mówi Jacek Wysocki, współzałożyciel Bidlab. Rosnący zespół Rightflow obecnie koncentruje swoje wysiłki na budowaniu relacji z agencjami i reklamodawcami w poszczególnych krajach UE oraz Zatoki Perskiej.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing