TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

RL Media nawiązało współpracę z Pierwszą Ligą Piłkarską

RL Media, jeden z domów mediowych należących do największej, niezależnej grupy komunikacyjnej Group One, nawiązał współpracę z Pierwszą Ligą Piłkarską (Fortuna 1 Liga). Zadaniem spółki będzie doradztwo, consulting w obszarze pozyskiwania partnerów biznesowych i sponsoringu.
O autorze
1 min czytania 2019-11-20

Jednym z celów tych działań jest zbudowanie piramidy sponsoringowej, która pomoże Pierwszej Lidze Piłkarskiej i klubom w niej występującym w systematycznym rozwoju. Ponadto celem RL Media będzie również zwiększenie zainteresowania rozgrywkami ligi, którą tworzy 18 klubów piłkarskich, wśród kibiców piłki nożnej.

Partnerem w rozwoju biznesowym i komunikacyjnym Pierwszej Ligi Piłkarskiej będzie Maciej Hutyra, Wiceprezes Zarządu Group One.

– Współpraca z Pierwszą Ligą Piłkarską wpisuje się w strategię i kierunek naszego rozwoju oraz obszar działań biznesowych agencji. Od samego początku dom mediowy RL Media, który został powołany przez Group One i Roberta Lewandowskiego, jest silnie związany ze sportem, a w szczególności z piłką nożną. Jesteśmy przekonani, że wspólnie z Fortuna 1 Liga możemy zdziałać bardzo dużo dla promocji futbolu w Polsce – mówi Maciej Hutyra, wiceprezes Zarządu Group One.

– Mamy nadzieję, że nawiązanie współpracy z firmą, która związana jest obecnie z najlepszym polskim piłkarzem, będzie wsparciem dla produktu jakim jest Fortuna 1 Liga. Liczymy, że poprzez wspólne działanie osiągniemy zaplanowane cele – dodaje prezes Fortuna 1 Ligi, Marcin Janicki.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Współpraca RL Media i Pierwszej Ligi Piłkarskiej będzie miała charakter długofalowy.

Słuchaj podcastu NowyMarketing