Jednym z celów tych działań jest zbudowanie piramidy sponsoringowej, która pomoże Pierwszej Lidze Piłkarskiej i klubom w niej występującym w systematycznym rozwoju. Ponadto celem RL Media będzie również zwiększenie zainteresowania rozgrywkami ligi, którą tworzy 18 klubów piłkarskich, wśród kibiców piłki nożnej.
Partnerem w rozwoju biznesowym i komunikacyjnym Pierwszej Ligi Piłkarskiej będzie Maciej Hutyra, Wiceprezes Zarządu Group One.
Zobacz również
– Współpraca z Pierwszą Ligą Piłkarską wpisuje się w strategię i kierunek naszego rozwoju oraz obszar działań biznesowych agencji. Od samego początku dom mediowy RL Media, który został powołany przez Group One i Roberta Lewandowskiego, jest silnie związany ze sportem, a w szczególności z piłką nożną. Jesteśmy przekonani, że wspólnie z Fortuna 1 Liga możemy zdziałać bardzo dużo dla promocji futbolu w Polsce – mówi Maciej Hutyra, wiceprezes Zarządu Group One.
– Mamy nadzieję, że nawiązanie współpracy z firmą, która związana jest obecnie z najlepszym polskim piłkarzem, będzie wsparciem dla produktu jakim jest Fortuna 1 Liga. Liczymy, że poprzez wspólne działanie osiągniemy zaplanowane cele – dodaje prezes Fortuna 1 Ligi, Marcin Janicki.
Współpraca RL Media i Pierwszej Ligi Piłkarskiej będzie miała charakter długofalowy.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing