Wraz z rozpoczęciem nowego roku szkolnego sieć Lidl wystartuje z nową kampanią z udziałem gwiazdy piłki nożnej – Roberta Lewandowskiego, a także Anny Lewandowskiej – medalistki Mistrzostw Świata i Europy w karate.
Zobacz również
Do udziału w tym szczególnym przedsięwzięciu sieć zaprosiła parę najbardziej rozpoznawalnych polskich sportowców. Wspólnie z nimi Lidl Polska obudzi młode talenty.
Akcja ma ruszyć już 5 września, a więcej szczegółów sieć przekaże 30 sierpnia. Na ten moment prezes Lidla, Włodzimierz Wlaźlak zapowiada, że akcja związana z powrotem do szkoły, będzie „miłą niespodzianką”.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Z nieoficjalnych ustaleń wynika, że zdjęcia do nowej kampanii powstały tuż przed transferem Roberta Lewandowskiego do FC Barcelony. Przypomnijmy, że hiszpański klub oficjalnie ogłosił pozyskanie piłkarza 16 lipca br.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS
Robert Lewandowski zagra w FC Barcelonie z „9″ plecach. Okazuje się, że o decyzji przesądziły kwestie marketingowe związane z polskim piłkarzem.
fot. mat. prasowe