WALK jest jedną z najbardziej rozpoznawalnych agencji na polskim rynku reklamowym. Oferuje rozwiązania z zakresu komunikacji 360 stopni, zatrudnia 120 osób oraz tworzy dziesiątki projektów rocznie, które w kolejnych edycjach konkursów branżowych zdobywają prestiżowe nagrody.
10 lat temu, kiedy rozpoczynaliśmy przygodę z WALK, mieliśmy hasło „The journey is the reward”, ponieważ wierzymy, że największą nagrodą jest wspólna podróż z klientem. Po drodze są chwile trudne i wymagające, ale im więcej skrajności tym większe doświadczenie oraz mądrość. Dzięki tym wyzwaniom i ludziom, którzy tworzą WALK oraz stanowią o jego jakości, kreatywności i profesjonalizmie, idziemy dalej. Nigdy nie stoimy w miejscu. Witamy to, co nowe. Zmieniamy dobre na lepsze. Rozwijamy się, bo jest to w naszym DNA. Nieustannie chcemy zdobywać wiedzę i być lepszymi niż wczoraj. 10 lat w kontekście Long Distance Agency to rozgrzewka i o przyszłości wiemy jedno – wszystko, co najlepsze jeszcze przed nami – mówi Przemek Staniszewski, Partner WALK.
Zobacz również
-
#PrzeglądTygodnia [27.09-03.10.24]: suszonki września, przegląd kampanii na Pink October, alkohol w saszetkach znika z półek sklepowych
-
#PolecajkiNM cz. 26: Narodowe Archiwum Cyfrowe, strefa marki CeraVe i Foresight.edu
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Drogę, którą przebył WALK w ciągu 10 lat istnienia agencja obrazuje w filmie wizerunkowym z udziałem Roberta Korzeniowskiego, czterokrotnego mistrza olimpijskiego w chodzie. Bohater spotu w swoim życiu zawodowym, pokonując kilometry, mierzy się nie tylko ze swoimi przeciwnikami, ale też ze sobą – swoim ciałem, umysłem i ograniczeniami. Jego sukces zależy od niego samego. Dla WALK ten wysiłek i pasja są odzwierciedleniem codziennej pracy. Celem agencji jest tworzenie kampanii, które na długo pozostaną w świadomości konsumentów. Z kolei nagrodą w tej podróży jest zaufanie klientów i oparte na profesjonalizmie relacje z nimi.
Jak wskazuje nasza nazwa, chodzenie mamy we krwi. Dlatego też wybór czterokrotnego mistrza olimpijskiego w chodzie, jako bohatera naszej kampanii wizerunkowej jest naturalny i spójny z naszymi wartościami. Sport jest szlachetnym zajęciem – dostajesz to, co sobie wypracujesz. W biznesie jest podobnie. Działania, które na co dzień realizujemy dla naszych klientów przekładają się na ich zaufanie i chęć współpracy z nami. Z kolei im dłuższy dystans razem przemierzamy, tym lepiej się rozumiemy i tym skuteczniejsze rozwiązania jesteśmy w stanie razem tworzyć. Dlatego w WALK wierzymy, że długotrwałe relacje pozwalają osiągnąć sukces – mówi Szymon Walkiewicz, Partner i Business Development Director WALK.
W portfolio WALK znajdują się projekty zrealizowane między innymi dla takich klientów, jak: CEDC, ERGO Hestia, Griffin Real Estate, Grupa Adamed, Henkel, IKEA Centres, Nikon, Onet RASP, Orange, Porsche Polska, Red Bull czy Sony. Działania komunikacyjne prowadzone przez agencję były wielokrotnie nagradzane w branżowych konkursach, zarówno zagranicznych, jak i polskich, m.in. Cannes Lions, EFFIE, Eurobest, Golden Drum, KTR, Innovation AD, Sabre Awards, MP POWER AWARDS, Kreatura oraz Złote Spinacze. Co więcej, w tegorocznym rankingu Konkursu Twórców Reklamy WALK został drugą najbardziej kreatywną agencją reklamową w Polsce.
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing