Lidl’n’Rock, czyli Rockowa Wyspa Lidla po raz 12 działała na Festiwalu
Rockowy sklep Lidl Polska został otwarty już od wtorku 2 sierpnia, a swoje drzwi zamknął dopiero w niedzielę, 7 sierpnia tak, aby przybywający z wyprzedzeniem festiwalowi goście oraz ci, którzy przedłużyli swój pobyt do niedzieli, mogli dokonać zakupów na miejscu. Warto podkreślić, że na uczestników Festiwalu z aplikacją zakupową Lidl Plus czekały specjalne kupony rabatowe.
Przez 6 dni pracy rockowego sklepu, odwiedziło go ponad 80 000 festiwalowych gości. To mniej więcej tyle, ile mieszkańców liczą takie miasta jak Jelenia Góra lub Siedlce, czy Nowy Sącz.
Zobacz również
Sklep był zaopatrzony w produkty spożywcze oraz środki higieniczne i akcesoria. Piękna pogoda dopisywała w tym roku przez wszystkie dni wydarzenia, dlatego jednym ze sprzedażowych hitów była woda źródlana. Ciekawostką sprzedażową w kategorii artykułów przemysłowych okazały się damskie japonki…, których Lidl sprzedał na Festiwalu blisko 700 par.
Festiwalowa załoga rockowego sklepu Lidla
Festiwalowy sklep nie mógłby funkcjonować gdyby nie 162-osobowa załoga, która przybyła na Festiwal z różnych bliższych i dalszych zakątków Polski. Większość rockowego zespołu stanowili pracownicy sklepów sieci, którzy na czas Festiwalu przenieśli się w jego okolice, aby pracować w rockowym sklepie oraz po godzinach pracy spędzać czas na koncertach.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Blisko 20 osób z całej załogi stanowili pracownicy biurowi, którzy zdecydowali się opuścić swoje biurka i przeżyć przygodę na Festiwalu, również wspierając rockową załogę. Wśród nich znaleźli się przedstawiciele Działu Budowlanego, Marketingu, Controllingu, Obsługi Klienta, Biur Sprzedaży, a nawet jeden informatyk.
Lidl Polska wspiera działania Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy
Lidl Polska gra razem z Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy już od ponad 13 lat. Każdego roku pracownicy ponad 800 sklepów sieci zamieniają się wolontariuszy WOŚP, razem z klientami zbierając środki na cele Finałów WOŚP. Dotychczas dzięki zbiórkom pieniężnym prowadzonym w sklepach Lidl Polska oraz innym działaniom firmy – udziałowi w aukcjach charytatywnych oraz sprzedaży gadżetów z serduszkiem WOŚP – sieć przekazała na działania WOŚP ponad 39 mln złotych. To właśnie w podziękowaniu wszystkim wolontariuszom za ich ogromne zaangażowanie podczas zbiórek, firma Lidl Polska każdego roku jest obecna na Festiwalu Pol’and’Rock.