Od ponad siedemdziesięciu lat ROMET cieszy się statusem legendy wśród polskich rowerów. Pierwsza fabryka rowerów ROMET powstała już w 1948 roku, a w latach 70. rowery tej marki były marzeniem każdego Polaka. Największą popularnością cieszyły się takie modele jak Jubilat, Flaming i Wigry. Teraz marka z okazji swojego jubileuszu, przygotowała dwie atrakcyjne inicjatywy.
– Jesteśmy dumni, że ROMET to marka, która nosi miano kultowego symbolu w polskim świecie rowerowym. Z okazji naszych 75 urodzin, chcieliśmy podziękować naszym klientom i fanom za konsekwentnie wybieranie rowerów ROMET, dlatego przygotowaliśmy dwie wyjątkowe aktywacje. W ramach konkursu co tydzień rozdajemy atrakcyjne rowery górskie i elektryczne, a finałowa nagroda to nasz flagowy model MTB E-RAMBLER – powiedziała Lidia Grabiec z ROMET
Zobacz również
Konkurs potrwa do 12 lipca. Już teraz zgłoszono ponad 1300 prac konkursowych, co świadczy o ogromnym zainteresowaniu akcją. ROMET zaprasza klientów marki do przesłania swojej historii związanej z rowerem ROMET, wraz z załączonym zdjęciem lub filmem, archiwalnym lub aktualnym. Najbardziej kreatywne zgłoszenia zostaną nagrodzone. Do wygrania jest 37 rowerów ROMET, w tym MTB E-RAMBLER, a także 30 rowerów górskich RAMBLER lub JOLENE oraz 6 rowerów elektrycznych E-WAGANT lub E-GAZELA. Więcej informacji znajduje się na stronie konkurs.urodzinyromet.pl/
– Zaryzykuję stwierdzenie, że nie ma rodziny w Polsce, która nie miałaby historii z ROMETem. To właśnie na tym założeniu powstał pomysł konkursu urodzinowego. Chcieliśmy dać naszym klientom możliwość podzielenia się swoimi wspomnieniami związanymi z rowerem ROMET i uczcić razem to wyjątkowe jubileuszowe wydarzenie – powiedział Ignacy Bochiński, partner w agencji KERRIS.
Konkurs wspiera drugą z aktywacji – promocję paragonową, trwającą do 30 czerwca. Nowi klienci, którzy zakupią rower ROMET objęty promocją, po zarejestrowaniu swojego dowodu zakupu, mają możliwość otrzymania kodu rabatowego na akcesoria marki o wartości do 1000 zł. Całkowita wartość nagród w ramach tej aktywacji wynosi 5 000 000 zł. Więcej informacji znajduje się na stronie paragony.urodzinyromet.pl/
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
Ogólnopolska kampania jest szeroko promowana na kanałach social media marki, takich jak Facebook i Instagram, za pomocą postów sponsorowanych i formatów reklamowych. Agencja KERRIS odpowiada za opracowanie koncepcji obu inicjatyw, jak również za ich promocję, stworzenie key visual, landing page’ów, materiałów POS, banerów, mailingów oraz obsługę konkursów we współpracy z firmą JET.
Słuchaj podcastu NowyMarketing