Wyzwanie limitowania mięsa w swojej diecie podejmuje już nie tylko ideologicznie nastawione do życia pokolenie Z, które w swoim systemie wartości ma zakorzenioną wiarę, że swoimi wyborami może zmienić świat na lepsze. Wielu z nas, z różnych powodów, rozważa dietę wegetariańską, nie każdy jednak jest gotowy na radykalną i całkowitą rezygnację z mięsa w jadłospisie. Dla tych osób Pizza Hut wprowadza pierwszą w Polsce, limitowaną pizzę MEATamorfoza z oryginalnym składnikiem Beyond Meat.
Beyond Meat to roślinna alternatywa mięsa, która szturmem zdobyła rynek amerykański i zyskuje coraz większą popularność również w Polsce. Beyond Meat ma wszystkie atrybuty „prawdziwego” mięsa: podobny wygląd, smak, zapach, strukturę i konsystencję. MEATamorfoza to specjalnie skomponowana przez Pizza Hut pizza, o składnikach dobranych w taki sposób, aby Beyond Meat idealnie się z nimi komponował. Oprócz tego Pizza Hut pozostawia swoim gościom dowolność i pole do eksperymentów – w każdej restauracji oferującej MEATamorfozę można bezpłatnie wymienić dowolny, mięsny składnik pizzy na Beyond Meat.
Zobacz również
– Jesteśmy świadomi, jak ważnym trendem jest ograniczanie ilości jedzonego mięsa. Trzymamy rękę na pulsie i chcemy wyjść naprzeciw rosnącemu zainteresowaniu jego roślinnymi alternatywami. Prognozy dla rynku gastronomicznego są jasne: z roku na rok przybywa osób, które decydują się na dietę roślinną. Chcemy pokazać, że nawet tak popularne danie jak pizza może z powodzeniem odpowiadać na tendencje rynku gastronomicznego. Wychodzimy naprzeciw oczekiwaniom gości – żaden biznes nie funkcjonuje w oderwaniu od trendów – odpowiada Tomasz Kwieciński, digital communication manager Pizza Hut.
MEATamorfoza, czyli pizza z oryginalnym Beyond Meat będzie miała swoją premierę 18.12.br. w wybranych restauracjach Pizza Hut w Warszawie i będzie dostępna do wyczerpania zapasów.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing