Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Weź udział w sesji pytań i odpowiedzi z Maćkiem Lewińskim!

ZAPISZ SIĘ

Roślinna uczta na wiejskim stole, czyli kolejna odsłona akcji „RoślinnieJemy” Stowarzyszenia Otwarte Klatki

Roślinna uczta na wiejskim stole, czyli kolejna odsłona akcji „RoślinnieJemy” Stowarzyszenia Otwarte Klatki
W ramach akcji „RoślinnieJemy” Stowarzyszenie Otwarte Klatki zorganizowało warsztaty, które miały za zadanie pokazać, że nawet w niewielkich mieścinach można jeść roślinnie. W eksperymencie wzięły udział panie z Koła Gospodyń Wiejskich MAK w Brzózem.
O autorze
1 min czytania 2020-01-30

 Pamiętacie 93-letnią Panią Irenkę – wegetariankę z przeszło 30-letnim stażem – która wystąpiła w kampanii Stowarzyszenia Otwarte Klatki i podbiła serca internautów? Honorowa członkini organizacji udowodniła, że niezależnie od wieku, stosowanie diety roślinnej jest możliwe. 

Teraz Stowarzyszenie ruszyło z kolejną edycją swojej akcji „RoślinnieJemy”, w której tym razem wzięły udział panie z Koła Gospodyń Wiejskich MAK w Brzózem. Wspólnie z Martą Dymek, autorką bloga i książek kulinarnych „Jadłonomia”, a także aktywistką na rzecz wegetarianizmu, wzięły udział w warsztatach przygotowywania roślinnego jedzenia.

Przesłane tej akcji jest jedno – niezależnie od tego czy mieszka się w dużym mieście, czy nawet w małej mieścinie, w każdym z tych miejsc można jeść roślinnie.

zdjęcie: instagram.com/roslinniejemy

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

PS

Twórcy kampanii RoślinnieJemy w maju 2019 roku rozpoczęli akcję „Bez spiny jem rośliny”, która ma pomóc konsumentom w znajdowaniu w największych sieciach handlowych ciekawych i łatwych do przyrządzenia roślinnych produktów.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS2 

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

W listopadzie 2019 roku Stowarzyszenie Otwarte Klatki ruszyło z kampanią pod hasłem „Cena Futra”, w ramach której aktywiści dążyli do zakazu hodowli zwierząt na futro w Polsce. W akcję włączyły się aktorki Magdalena Różczka i Maja Ostaszewska oraz blogerka Macademian Girl.