TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Rossmann „Pomysł na prezent” – jedna z pierwszych w Polsce kampanii z użyciem formatu InImage Ads od AstraOne.io

Rossmann „Pomysł na prezent” – jedna z pierwszych w Polsce kampanii z użyciem formatu InImage Ads od AstraOne.io
InImage Ads to nowa technologia reklamowa. Przedstawiamy opis kampanii marki Rossmann, która jako jedna z pierwszych w Polsce zdecydowała się wykorzystać ją w swoich działaniach.
O autorze
1 min czytania 2019-12-23

1 lipca 2020 r. AstraOne.io przeszła rebranding i obecnie spółka działa pod nazwą Vox.

Niedawno na polskim rynku pojawił się nowy format reklamowy InImage Ads, będący autorskim rozwiązaniem spółki AstraOne. Oferuje on nowy placement reklamowy w postaci dynamicznych reklam nakładanych na zdjęcia zamieszczone w artykułach na stronie – zajmują one do 20% powierzchni. Kreacje reklamowe dopasowywane są kontekstowo do zdjęcia i treści redakcyjnych, co wpływa na poziom ich atrakcyjności.

– Nasze rozwiązanie z jednej strony oferuje wydawcom nowy, wcześniej nie monetyzowany placement reklamowy na desktopie i mobile’u, a z drugiej oferuje szereg korzyści dla reklamodawców, w tym umożliwia lepsze kontekstowe, contentowe dopasowanie kreacji. Nacisk kładziemy także na zapewnienie naszym klientom 100% wskaźnika viewability i 100% brand safety, m.in. poprzez współpracę wyłącznie ze zweryfikowanymi wydawcami premium – mówi Dmitriy Shevchenko CEO AstraOne Poland.

Jedną z pierwszych marek na polskim rynku, która zdecydowała się wykorzystać nową technologię reklamową oferowaną przez AstraOne jest Rossmann. Marka z okazji tegorocznych mikołajek postanowiła na przełomie listopada i grudnia przeprowadzić kampanię reklamową w internecie. Celem kampanii „Pomysł na prezent – zestawy kosmetyków idealnie pod choinkę” było dotarcie do jak najszerszego grona konsumentów i promocja świątecznych zestawów prezentów oferowanych przez sieć Rossmann.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Kampania została przeprowadzona w kilku serwisach, m.in. Kobieta.pl, Glamour.pl, Przeslijprzepis.pl, Rodzice.pl, RMFmaxxx.pl, Mniammniam.pl, Podroze.pl, Rodzice.pl, Spidersweb.pl, Gala.pl, które współpracują z AstraOne i wspierają nowy format InImage Ads.

Na potrzeby działań przygotowano kilka kreacji reklamowych, które po kliknięciu przez użytkownika przekierowywały do jednej z 6 stron docelowych promowanych zestawów prezentów. Dzięki zastosowaniu formatu InImage Ads i autorskiej technologii „Picture Recognition” bazującej na algorytmach analizujących zdjęcie kontekstowo, kreacje reklamowe wyświetlane były wyłącznie na zdjęciach i grafikach zawierających motywy i elementy świąteczne takie jak bombki, choinki, prezenty, renifery, mikołaj itp.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Akcja została zrealizowana na przełomie listopada i grudnia i trwała łącznie 10 dni. Kampania była nastawiona na dotarcie do jak największej liczby internautów, co jej twórcom zdecydowanie się udało.

– Efekty kampanii były bardzo zadowalające. Nie chcemy zdradzać szczegółów, jednak możemy powiedzieć, że format reklamowy InImage Ads angażuje odbiorcę mocniej od innych form reklamowych, a wskaźnik CTR kampanii był ponad 3 krotnie wyższy niż w przypadku analogicznych działań, przeprowadzonych przy wykorzystaniu tradycyjnych formatów – podsumowuje Dmitriy Shevchenko

Więcej przykładowych kampanii z wykorzystaniem technologii InImage Ads można zobaczyć w galerii pod adresem gallery.astraone.io.

 

Artykuł powstał we współpracy z AstraOne.