TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

ROZGŁOS poszerza obsługę mediową marki LOVI i zaczyna obsługę kolejnej marki parentingowej – Canpol babies

Rozgłos współpracuje z Lovi od września 2021, skupiając się na działaniach w digitalu. Agencja odpowiada za strategię mediową marki, konsulting oraz zakup kampanii performance i wizerunkowych. Od tego roku agencja odpowiada za kolejne kategorie produktowe i rozpoczyna współpracę z Canpol babies.
O autorze
1 min czytania 2022-03-31

– Agencja Rozgłos jest odpowiedzialna za realizację działań brand awarness’owych i performance’owych dla marek LOVI i Canpol babies w 2022 roku. Powodem wyboru agencji są wyniki kampanii przeprowadzonej przez Rozgłos w 2021 roku dla marki LOVI. Agencja wykazała się bardzo dużym zaangażowaniem i poszukiwaniem optymalnych rozwiązań dla projektu – czy w kwestii targetowania bądź w kontekście doboru formatów reklamowych – tak o współpracy z agencją mówi Marcin Biedrzycki, dyrektor zarządzający Canpol. – Agencja dostarczała wartościowe wskazania dotyczące stosowanych w kampanii kreacji. Mieliśmy poczucie, że Rozgłos czuje się odpowiedzialny za rezultat kampanii – wyrazem tego była dbałość o szereg elementów kampanii w celu osiągnięcia maksymalnych wyników – podsumowuje Biedrzycki.

– Na rynku nie brakuje agencji digitalowych, które są zdolne obiecać niemal wszystko, byleby tylko rozpocząć współpracę z klientem. Weryfikacja faktycznych, a nie tylko deklarowanych możliwości następuje zwykle dość szybko i niestety wiąże się po stronie klienta nie tylko z utratą zaufania, ale i cennego czasu. Na szczęście ma rynku są też agencje, które nie tylko obiecują, ale i „dowożą”, nierzadko przekraczając oczekiwania. Co ważne, widzą „big picture” i potrzebę zadbania o każdy etap w podróży klienta, nie tylko końcowy. Po bardzo dobrych wynikach ubiegłorocznej kampanii dla linii nowych laktatorów marki Lovi nie mieliśmy wątpliwości, że taką właśnie agencją jest Rozgłos i że chcemy kontynuować naszą współpracę – dodaje Piotr Ziarek, e-commerce & digital manager w Canpol.