W TikTok’owym konkursie Twistera, skierowanym do osób powyżej 16. roku życia, uczestnicy mają szansę rozwijać pasję i zdobywać rozpoznawalność w sieci. Do wyboru czeka aż siedem kategorii – wśród nich m.in. muzyka, make-up, sport czy taniec.
By wziąć udział należy kupić dowolny smak loda Twister w sklepach Żabka, zachować paragon i nagrać wideo prezentujące swój talent w jednej z kategorii, w odpowiedzi na wyzwania rzucone przez naszych influencerów. Następnie wgrać ją na stronę akcji. 10 groszy z każdej transakcji trafia do Fundacji Dajemy Dzieciom Siłę, której misją jest m.in. szerzenie świadomości o mowie nienawiści.
Zobacz również
– Według raportu Nastolatki 3.0 przygotowanego przez NASK Państwowy Instytut Badawczy, co piąty przedstawiciel młodego pokolenia doświadcza przemocy w internecie. To dlatego na rozkrecsieztwisterem.pl do dyspozycji opiekunów czekają materiały edukacyjne stworzone we współpracy z Fundacją Dajemy Dzieciom Siłę dające wskazówki jak pomóc młodym w radzeniu sobie z hejtem, a dla nastolatków wideo przygotowane przez samych TikTokerów. Wierzymy, że całokształt kampanii wesprze młodych w odpowiedzialnym rozwoju swoich talentów w sieci – mówi Natalia Walencik, Brand Manager Lodów Dla Dzieci Na Polskę i Europę Wschodnią w Unilever.
Twister Camp – warsztaty z TikTokerami
Ambasadorami akcji są popularni TikTokerzy: Sylwia Lipka, Łukasz Chwieduk, Klaudia Kempska, Adam Mirek, Klaudia Bieszcz i Kamil Szpejenkowski. To na ich profilach rozgrywa się konkurs, który wyłoni siedmiu zwycięzców – uczestników Twister Camp, czyli edukacyjnych warsztatów w Warszawie.
25 sierpnia podczas Twister Camp twórcy opowiedzą o własnych początkach w sieci, przekażą wskazówki, jak rozwijać konkretne pasje i zdradzą sekret atrakcyjnego contentu. To także tam odbędzie się finał zbiórki na rzecz Fundacji Dajemy Dzieciom Siłę.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Dajemy Dzieciom Siłę
Marka Twister została także partnerem tegorocznego eventu Digital Youth Forum, organizowanego przez Fundację Dajemy Dzieciom Siłę. Motywem przewodnim wydarzenia był odpowiedzialny rozwój – kreatywne i bezpieczne korzystanie z sieci. 6 czerwca w rolę prelegenta wcielił się TikToker i ambasador „Rozkręć się z Twisterem”, Łukasz Chwieduk. Uczestnicy dowiedzą się, jak wykorzystać social media do dzielenia się pasją, a w przerwie skorzystają z mroźnej przekąski – lodów Twister. Aktywacja „Rozkręć się z Twisterem” wpisuje się w realizowaną przez Unilever strategię odpowiedzialnych marek, będącej częścią globalnej strategii Unilevera. Podejmowanie inicjatyw wspierających społeczności przez marki należące do firmy, to jeden z celów, jakie przyświecają jej w drodze do popularyzowania zrównoważonego stylu życia.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Konkurs „Rozkręć się z Twisterem” trwa do 23 lipca. Regulamin i szczegóły znajdują się na www.rozkrecsieztwisterem.pl
Za strategię, ideę kreatywną, wdrożenie kampanii i przeprowadzenie konkursu odpowiada agencja Cut The Mustard, a za zakup mediów – dom mediowy Mindshare.
PS We wrocławskim Pasażu Grunwaldzkim otworzono jedną restaurację Popeyes
Smacznie, głośno, kolorowo i radośnie niczym na tętniących życiem ulicach Nowego Orleanu – tak obiecywał Popeyes i tak było. Goście zajadali się daniami z całej karty menu dostępnej w Polsce.