O tym, że usługa ORLEN Paczka daje konsumentom wiele możliwości, opowiada najnowsza reklama koncernu. W spocie widzimy Roberta Kubicę, któremu podczas podróży samochodem towarzyszą różne postaci odgrywane przez… samego Roberta Kubicę. W reklamie pojawia się kierowca ucharakteryzowany na mężczyznę w młodzieżowej stylizacji, a w kolejnych scenach widzimy postać z długimi włosami czy też klienta ze sporym zarostem.
Rozmaite charakteryzacje, które widzimy w reklamie, oddają różnorodność konsumentów, którzy mogą wybrać dla siebie sposób odbioru przesyłki. Paczki można odtąd odbierać do trzech dni nie tylko na stacjach paliw, ale także w punktach odbioru, kioskach RUCH-u oraz w nowych automatach ORLEN.
Zobacz również
Koncern już od kilku lat współpracuje z kierowcą rajdowym i wyścigowym. Dotąd Robert Kubica pojawił się w kampanii wizerunkowej PKN ORLEN, która pokazuje bohatera w trakcie wyścigu Formuły 1 oraz jako klienta stacji ORLEN. W tym roku kierowca dołączył po raz trzeci do kampanii PKN ORLEN #DobryKierowca, w której wraz z młodszymi pomocnikami i innymi sportowcami promuje odpowiedzialną i bezpieczną jazdę.
PS
W tym roku Robert Kubica został także ambasadorem marki Alfa Romeo w Polsce.
PS 2 Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
W kampanii OLX Praca aktor Tomasz Oświeciński wcielił się w różne postaci, aby z przymrużeniem oka udowodnić, że portal jest dobrym miejscem na znalezienie pracy.
Słuchaj podcastu NowyMarketing