Zmiany w plebiscycie i nowe zasady
Zasady plebiscytu w porównaniu do poprzedniej edycji znacząco się zmieniły. Tym razem o zwycięstwie zadecyduje nie powszechne głosowanie, jak to było do tej pory, lecz Jury Plebiscytu, złożone ze znanych, doświadczonych specjalistów i praktyków projektowania oraz brandingu.
Ty też możesz wpłynąć na przebieg RE:PL 2017!
Organizator nie zrezygnował jednak całkowicie z elementu głosowania, ponieważ spośród wszystkich zgłoszeń dziesięć najlepszych rebrandingów wyłonią tak zwani Elektorzy Plebiscytu. Najwyżej oceniona prze nich dziesiątka będzie następnie poddana pod obrady jurorów. Zanim to nastąpi, organizator skompletuje jednak wspomniany skład elektorski. Nabór potrwa do 20 grudnia br. Wszyscy, którzy chcą się zgłosić do tej roli, mogą pobrać wniosek ze strony organizatora, a następnie przesłać go na podany w nim adres.
Zobacz również
Wysoki poziom piątej edycji plebiscytu
Marki przechodzące rebrandingi oraz ich projektanci powinni być zadowoleni ze zmian, bowiem w piątej edycji oceniać ich będą profesjonaliści zasiadający w jury. Organizator zapewnia o wysokich kompetencjach jurorów i zasadach obrad, które zagwarantują rzetelną ocenę nadesłanych zgłoszeń. Wkrótce zostaną opublikowane nazwiska wszystkich Jurorów Plebiscytu.
Kandydaci do tytułu najlepszego polskiego rebrandingu będą mogli zgłaszać się od stycznia nowego roku, ale już teraz warto zapoznać się z możliwością udziału w plebiscycie w roli Elektora i wysłać swoje zgłoszenie. Jak czytamy na stronie konkursu: „Elektorzy będą specjalistami z różnych dziedzin, którzy ocenią kandydatów pod wieloma względami”, zatem wnioski mogą wysyłać nie tylko czynni projektanci, lecz także osoby specjalizujące się w dziedzinach pokrewnych projektowaniu i brandingowi.
Więcej szczegółowych informacji znajduje się na stronie plebiscytu pod adresem.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Słuchaj podcastu NowyMarketing