RTV EURO AGD jest polską siecią handlową, obecną już od 30 lat na rynku. Mimo iż pandemia i ograniczenia z nią związane są wyzwaniem dla całego handlu, EURO nie zapomina w tym szczególnym czasie także o działaniach na rzecz otoczenia społecznego, a zwłaszcza służby zdrowia.
– Jedną z kluczowych wartości EURO jest zaangażowanie, rozumiane nie tylko jako wkład w działania biznesowe i rozwój naszej firmy, ale również we wsparcie naszego otoczenia. Niemal od początku działalności prowadzimy akcje charytatywne i prospołeczne, współpracując z wieloma instytucjami i organizacjami działającymi na rzecz dzieci, osób chorych, niepełnosprawnych, zagrożonych wykluczeniem społecznym. W związku z pandemią pospieszyliśmy z pomocą szczególnie tym, którzy dziś są na pierwszej linii frontu i zasługują na szczególne wsparcie i docenienie, czyli służbie zdrowia. Dotychczas przekazaliśmy ponad 300 sztuk sprzętu elektronicznego, m.in. na rzecz szpitali w całym kraju czy stacji pogotowia ratunkowego, ale nie tylko – również jednostek straży pożarnej, fundacji, domów pomocy społecznej, placówek opiekuńczych i domów dziecka – stwierdza Bożena Potapczuk, dyrektor operacyjny RTV EURO AGD.
Zobacz również
A teraz kolejne wsparcie od RTV EURO AGD trafiło do szpitala MSWiA, który otrzymał respirator oraz 250 pulsoksymetrów i 250 termometrów bezdotykowych, tak ważnych dla pacjentów oraz personelu medycznego szpitala. Nie jest to pierwszy dar przekazany temu szpitalowi w ostatnich miesiącach.
– Jesteśmy bardzo wdzięczni RTV EURO AGD za wsparcie naszego szpitala. Ostatnie 10 miesięcy wymagało ogromnej mobilizacji i wysiłku ze strony służby zdrowia pracującej na pierwszej linii walki z pandemią, tym bardziej cieszymy się, że są prywatni darczyńcy, którzy rozumieją te trudności i gotowi są pospieszyć z pomocą rzeczową. Każdy sprzęt medyczny, a zwłaszcza respirator, to szansa na uratowanie życia kolejnym pacjentom lub lepszą opiekę szpitalną – powiedział prof. nadzw. dr hab. n. med. Waldemar Wierzba, dyrektor Centralnego Szpitala Klinicznego MSWiA.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]