Marka adidas już od dłuższego czasu prowadzi liczne działania mające na celu walkę z zanieczyszczaniem naszego środowiska plastikowymi odpadami. W ramach współpracy z fundacją Parley brand stworzył akcję Run For The Oceans, która poświęcona jest ochronie zbiorników wodnych na całym świecie.
W ramach akcji adidas zobowiązał się przekazać dolara za każdy przebiegnięty kilometr, rejestrowany przez darmową aplikację Runtastic między 8 a 16 czerwca br., na konto programu Parley Ocean School, który edukuje młodych ludzi z całego świata na temat ochrony oceanów.
Zobacz również
Do akcji dołączyć może każdy – wystarczy zarejestrować się na stronie.
PS
W 2018 roku adidas po raz kolejny połączył siły z organizacją Parley, aby reaktywować PARLEY RUN FOR THE OCEANS – globalny ruch biegowy, który wykorzystuje wspólnotę, miłość i zaangażowanie do sportu, aby podnieść świadomość o zagrożeniu oceanów plastikiem.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Słuchaj podcastu NowyMarketing