Rusza kampania marketingowa wspierająca finał drugiej edycji Wyzwania smaku Pepsi

Wczoraj ruszyła kampania marketingowa wspierająca finał drugiej edycji kultowej akcji Wyzwanie Smaku Pepsi, w której konsumenci próbują napojów, odkrywają swoje preferencje smakowe, a przy tym świetnie się bawią.
O autorze
1 min czytania 2014-09-16

Przez 2 miesiące w wielu miejscach w Polsce Wyzwanie Smaku Pepsi podjęło ponad 100 000 osób, z których ponad 60% wybrało smak Pepsi! Kampania, która występuje w wersji zarówno ogólnopolskiej jak i geotargetowanej, potrwa do 19 października 2014 r.

Kampania marketingowa bazuje na spocie reklamowym, który nakręcono z udziałem uczestników na tegorocznych eventach Wyzwania Smaku Pepsi w Polsce. Reklama jest esencją pozytywnych emocji i wrażeń, jakie towarzyszyły konsumentom podczas tej letniej zabawy.

Działania promocyjne obejmują także kampanię bannerową na portalach internetowych oraz działania na profilu Pepsi na Facebooku, gdzie będą publikowane spoty z podziękowaniami za udział w Wyzwaniu Smaku Pepsi oraz ciekawe zagadki związane z tegoroczną edycją akcji.

Adaptację reklamy przygotowała agencja Graffiti, planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy OMD Media Direction, strategię działań marketingowych w Internecie przygotowało Digital One, a działania public relations prowadzi Questia. Za organizację eventów Wyzwania Smaku Pepsi odpowiedzialna była agencja Ewesa.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

„Kampania marketingowa wspierająca finał drugiej edycji Wyzwania Smaku Pepsi ma przede wszystkim pokazać, jak świetnie bawiliśmy się z konsumentami na eventach w całej Polsce. W ten sposób chcemy podsumować lato pełne wrażeń i podziękować wszystkim, którzy tak chętnie podjęli Wyzwanie Smaku Pepsi” – powiedziała Magda Kuźnik, Senior Brand Manager Pepsi Poland.

Ho! Ho! Ho! Działo się!

Tegoroczna edycja Wyzwania Smaku Pepsi była prawdziwym hitem sezonu. Po pierwsze, tego lata uczestnicy zabawy mogli odkryć smak nowej Pepsi Max bez cukru. Prawdziwą furorę zrobił też Niezły Gość – Mikołaj, który wraz z ekipą Wyzwania Smaku Pepsi rozkręcał zabawę w 9 miastach i brał udział w nietypowych misjach. Mikołaj zaskoczył też swoim nowym, wakacyjnym obliczem i zamienił niewygodny uniform na hawajską koszulę.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Na eventach Wyzwania Smaku Pepsi wakacyjny klimat zapewniał DJ, który serwował energetyczne letnie hity, a orzeźwienie było na wyciągnięcie ręki dzięki puszkom Pepsi. Dodatkowo wszyscy, którzy wzięli udział w zabawie, otrzymali wakacyjny gadżet. Ale to nie koniec atrakcji! Na evencie w Darłówku można było podziwiać zręczność barmanów na pokazie flair i nauczyć się przygotowywać pyszne moktajle, a we Władysławowie spróbować Pepsi w wydaniu molekularnym, serwowanej jako orzeźwiający sorbet.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się