Realizacja nowej kampanii marki odbyła się na eko-planie, w ramach którego podjęto działania mające wpływ na ograniczenie śladu węglowego produkcji. Wykorzystano m.in. auta spełniające określone normy emisji spalin, dobór lokalnych producentów czy rezygnację z plastiku.
– Škoda Enyaq Coupé to w pełni elektryczny SUV z pięknym designem. W kampanii prezentujemy zalety samochodu, pokazujemy jego piękną linie, osiągi oraz podkreślamy proekologiczność aut elektrycznych. Mówimy o możliwości realizowania swoich pasji i odkrywaniu tego, co dla nas najważniejsze, na wzór postawy bohaterki naszego spotu – Joanny Biedermann, pilotki dreamlinera i szybowca – komentuje Nazar Al-Khouri, client partner, dentsu Creative.
Zobacz również
Kampania promocyjna marki Škoda o ogólnopolskim zasięgu, potrwa od początku kwietnia do końca maja. Za koncept kreatywny oraz działania z zakresu social mediów odpowiada agencja dentsu Creative, produkcję: ONES Production, zakup mediów: PHD Media Direction.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]