TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Rusza kampania Škody z wykorzystaniem nowej identyfikacji wizualnej marki

Z początkiem kwietnia ruszyła nowa kampania marki Škoda – „Nowa Škoda Enyaq Coupé. Mój elektryczny SUV”. Projekt jest częścią zachodzącej transformacji oraz kierunku rozwoju samochodów producenta. Jest też pierwszą kampanią wykorzystującą nową identyfikację wizualną marki.
O autorze
1 min czytania 2023-04-03

Realizacja nowej kampanii marki odbyła się na eko-planie, w ramach którego podjęto działania mające wpływ na ograniczenie śladu węglowego produkcji. Wykorzystano m.in. auta spełniające określone normy emisji spalin, dobór lokalnych producentów czy rezygnację z plastiku.

– Škoda Enyaq Coupé to w pełni elektryczny SUV z pięknym designem. W kampanii prezentujemy zalety samochodu, pokazujemy jego piękną linie, osiągi oraz podkreślamy proekologiczność aut elektrycznych. Mówimy o możliwości realizowania swoich pasji i odkrywaniu tego, co dla nas najważniejsze, na wzór postawy bohaterki naszego spotu – Joanny Biedermann, pilotki dreamlinera i szybowca – komentuje Nazar Al-Khouri, client partner, dentsu Creative.

Kampania promocyjna marki Škoda o ogólnopolskim zasięgu, potrwa od początku kwietnia do końca maja. Za koncept kreatywny oraz działania z zakresu social mediów odpowiada agencja dentsu Creative, produkcję: ONES Production, zakup mediów: PHD Media Direction.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj