Tak jak poprzednio kampanii towarzyszy hasło „Nie pozwól karmić się ściemą”. Spoty podkreślają fakt, że w przeciwieństwie do niektórych dostępnych na rynku przekąsek DayUp zawiera jedynie naturalne składniki. Przekaz wzywa konsumentów do świadomych zakupów m.in. poprzez czytanie etykiet. Kampanii towarzyszy wprowadzenie na rynek aplikacji mobilnej „DayUp scanner”, która umożliwia użytkownikom włączenie się w realizację misji marki DayUp. Aplikacja dostępna jest w Google Play oraz w App Store. Dzięki aplikacji można sprawdzać skład produktów spożywczych, oceniać ich uczciwość oraz samemu włączyć się w walkę o lepszą żywność poprzez zgłaszanie produktów do aplikacji.
Działania będą powadzone w TV, digitalu i na nośnikach DOOH. 30 i 15 sekundowe spoty będą emitowane w głównych stacjach TVP, TVN i Polsat oraz na kanałach tematycznych grupy TVN i grupy Polsat. Dodatkowo w TVN emitowane będą spoty sponsorskie. Kampania online obejmie działania display, mobile oraz video. Działania obejmują również komunikację na ekranach LCD w ponad 140 klubach fitness na terenie całej Polski.
Zobacz również
Za strategię, planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Vizeum Polska (grupa Dentsu Aegis Network Polska). Kreację przygotowała agencja K2 Media.
DayUp to unikatowe połączenie naturalnych składników: musu owocowego, jogurtu i ziaren zbóż. DayUp pozbawiony jest sztucznych barwników, aromatów, konserwantów oraz cukru. Nie wymaga chłodzenia, gdyż poddawany jest procesowi pasteryzacji jak domowe przetwory. Twórcą i właścicielem marki DayUp jest firma Arteta.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Słuchaj podcastu NowyMarketing