Rusza nowa agencja marketingu społecznościowego – SocioComm.

Agencja SocioComm. odpowiada za opracowanie strategii obecności marek w social media, ich bieżącą komunikację za pośrednictwem tego kanału oraz prowadzenie kampanii reklamowych.
O autorze
1 min czytania 2012-05-13

SocioComm. jest marką wydzieloną z agencji interaktywnej asper, która działa na rynku od 2008 roku. Asper, świadcząc usługi w zakresie wykorzystywania nowych mediów oraz technologii w biznesie, specjalizuje się w realizacji projektów dla firm z różnych sektorów, ze szczególnym uwzględnieniem branż: gastronomicznej, budowlanej, ubezpieczeniowej oraz finansowej. Wieloletnie doświadczenia zespołu agencji asper, zapewni SocioComm. wiedzę oraz potencjał do realizacji projektów internetowych, jak również pomoże w dynamicznym rozwoju nowej firmy.

– Polskie firmy i organizacje coraz śmielej wkraczają w obszar marketingu społecznościowego. Potwierdzają to nie tylko entuzjastyczne nastroje w branży, ale także twarde analizy i badania –  wyjaśnia Paweł Jackowski , współwłaściciel Agencji SocioComm. – W serwisie Facebook.com jest już ponad 70 000 fan page polskich firm. Polacy w 2011 roku kliknęli przycisk „Lubię to” ponad 50 000 000 mln razy. Postanowiliśmy otworzyć się na potrzeby rosnącej liczby świadomych polskich firm i wydzielić markę, która będzie specjalizowała się w realizacji kampanii w szeroko rozumianych mediach społecznościowych. 

Właściciele agencji zapowiadają, że ich celem na najbliższy okres jest dynamiczny rozwój marki, a następnie wprowadzenie jej na rynek NewConnect.

Zapraszamy na stronę internetową agencji www.sociocomm.pl 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj