Rusza nowy cykl podcastów „Liderzy na firmamencie” w Radiu 357

„Liderzy na firmamencie” to nowy cykl podcastów, które będzie można usłyszeć już od 7 kwietnia w radiu 357. Pierwszym gościem audycji będzie Miłka Raulin – najmłodsza Polka, która zdobyła koronę ziemi i laureatka plebiscytu Leaders of the future. Partnerem programu został Range Rover.
O autorze
1 min czytania 2022-04-05

Audycja „Liderzy na firmamencie” przybliży nam sylwetki wybitnych przedstawicieli świata biznesu, nauki, sportu i kultury, którzy swoimi osiągnięciami oraz postawą inspirują innych do przełamywania barier, realizacji marzeń i budowy lepszego świata. Goście programu to nie tylko niekwestionowane autorytety w swoich dziedzinach, ale też naturalni liderzy, którzy zgodzili się podzielić ze słuchaczami także osobistymi przemyśleniami, poglądami i doświadczeniami.

Gospodarzem programu będzie Jarosław Sroka, członek zarządu Kulczyk Investments, a wcześniej redaktor naczelny m.in. Pulsu Biznesu i tygodnika Newsweek. Zaproszeni do audycji opowiadają o fenomenie swojego przywództwa, drodze do sukcesu, rozwoju osobistym i zawodowym oraz kluczowych, życiowych wyzwaniach. W pierwszym odcinku podcastu, który zostanie wyemitowany 7 kwietnia, posłuchamy rozmowy z Miłką Raulin – najmłodszą Polką, która zdobyła Koronę Ziemi.

– Myślę, że jestem wolnym elektronem, ale gdy wchodzę w przestrzeń grupy, to wyczuwam tę grupę i jeśli jest dla mnie przestrzeń, to łatwo przychodzi mi liderowanie – tak mówi o swoim darze przywództwa.

Premierowe odcinki podcastów będzie można odsłuchać w serwisie podcastowym Radia 357. Audycja będzie dostępna również we fragmencie na wybranych platformach streamingowych oraz na kanale YouTube marki Land Rover Polska. Pierwszy sezon „Liderów na firmamencie” będzie składał się z pięciu odcinków.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Pomysłodawcą audycji jest marka Range Rover, która razem z redakcją magazynu Forbes, zorganizowała pierwszą edycję prestiżowego plebiscytu „Leaders of The Future”.

– To unikatowy projekt, który pozwoli nam lepiej poznać prawdziwych liderów przyszłości. W obecnych czasach tacy ludzie są na wagę złota – inspirują nas i motywują do działania. Wyznają dokładnie te same wartości co Range Rover. Partnerstwo z Radiem 357 nie jest przypadkowe. To stacja, która skupia wokół siebie wielu wartościowych ludzi, pełnych pasji i ciekawych świata. O prestiżu Radia 357 najlepiej świadczy ostatnia nagroda Grand Press Digital, która podkreśla innowacyjne podejście radia do wykorzystywania nowoczesnych technologii w pracy dziennikarskiej – komentuje Łukasz Goździor, dyrektor marketingu Jaguar Land Rover Polska.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

„Leaders of The Future” to plebiscyt organizowany przez Range Rover i redakcję magazynu Forbes. Podczas corocznej gali jury wybiera indywidualności, liderów, którzy mają największy potencjał, by prowadzić nas ku przyszłości. Laureaci to wybitni przedstawiciele biznesu, kultury i sportu, którzy swoim działaniem inspirują innych i wyznaczają nowe trendy.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się