Już w dniach 23–27.05 (od poniedziałku do piątku) swoją wiedzą i doświadczeniem w temacie marketingu internetowego dla sklepów internetowych podzielą się bezpłatnie się specjaliści i specjalistki z agencji Niebieski Lis.
Jeden tydzień – pięć dobrych prezentacji. E-commerce espresso to mocna dawka wiedzy i inspiracji podana w przystępnej formie 30–minutowych transmisji live. Podczas pierwszej edycji koncentrujemy się na zagadnieniach związanych ze skutecznym digital marketingiem w sklepie online – podaje Angelika Dąbek, koordynatorka projektu i head of content w Niebieskim Lisie.
Zobacz również
Harmonogram wydarzenia:
→ poniedziałek, 23.05.: Jak pisać ciekawie o odkurzaczu, czyli creative writing w praktyce Daria Bahlai, Digital communication specialist
→ wtorek, 24.05: Kampanie Google Ads w e-commerce – czy człowiek jest jeszcze potrzebny? Marek Palutkiewicz, Performance specialist
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
→ środa, 25.05: 6 błędów, przez które tracisz przychody z e–mail marketingu w e–commerce Martyna Poniatowska, Performance specialist
Słuchaj podcastu NowyMarketing
→ czwartek, 26.05: IG Reels – sprzedażowy potencjał w pięknych kadrach. Angelika Dąbek, Head of content
→ piątek, 27.05: Live commerce – sprzedaż partyzancka czy kanał przyszłości? Wiktor Pohorecki, Social media specialist
Start każdego wystąpienia został zaplanowany na godzinę 11:00. Prelekcje odbędą się w formie live na stronie FB agencji Niebieski Lis – dostęp do każdej z nich będzie bezpłatny. Bieżące informacje można śledzić na stronie eventu na Facebooku.