Edukacja dla marketerów
TikTok udostępnia bezpłatne, interaktywne narzędzie edukacyjne Akademia TikToka, przeznaczone dla firm i podmiotów różnej wielkości. Pokaże ono użytkownikom, jak najlepiej wykorzystać funkcje TikToka dla biznesu. Dzięki temu treści prezentowane na platformie będą nie tylko atrakcyjne dla odbiorców, ale także wesprą organizacje w osiąganiu satysfakcjonujących rezultatów biznesowych.
Akademia TikToka to program szkoleniowy przeznaczony zarówno dla początkujących, jak i doświadczonych marketerów. Został stworzony dla wszystkich marek i organizacji, niezależnie od reprezentowanej branży i segmentu. Platforma pomoże im w lepszym poznaniu i optymalnym wykorzystaniu dostępnych funkcji TikToka. Materiały szkoleniowe zostały opracowane w wyniku międzynarodowej współpracy, co przekłada się na treści ukazujące szeroką, globalną perspektywę. Jednocześnie TikTok uwzględnił lokalną specyfikę, odnoszącą się do danego regionu.
Zobacz również
-
Piotr Szeleszczuk (Decathlon): Chcemy, żeby Work-Sport Balance było zapamiętane i zostało z nami na dłużej
-
#PrzeglądTygodnia [04.10-10.10.24]: jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce, alkotubki okiem prawników i marketerów, opinie nt. promocji „Fala tylko dla dorosłych”
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Każdy znajdzie tu coś dla siebie
Na platformie w pierwszej kolejności zostały udostępnione kursy wprowadzające z serii „ABC TikToka”, które koncentrują się na omówieniu podstawowych zagadnień z takich obszarów jak reklama, kreatywność i bezpieczeństwo. Uwzględnione tu zostały najlepsze praktyki rynkowe, a także kwestia ochrony społeczności platformy.
Użytkownicy mogą także skorzystać ze specjalnego kursu modułowego, którego tematyka została dostosowana do potrzeb małych firm. Szkolenie wesprze je w tworzeniu treści umożliwiających skuteczne dotarcie do odbiorców i osiągnięcie zadowalających rezultatów biznesowych. Po zakończeniu edukacji uczestnicy otrzymają cyfrową odznakę potwierdzającą odbycie kursu w Akademii TikToka, którą będą mogli udostępnić w mediach społecznościowych. Pojawienie się następnych kursów zaplanowano na kolejne miesiące 2023 roku.
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Sieć cyfrowych ekspertów
W rezultacie szkolenie pozwoli marketerom zajmującym się kampaniami digitalowymi na wykorzystanie swojego potencjału w nowym obszarze i zdobycie eksperckiej wiedzy dotyczącej działań na TikToku.
Na kurs w ramach Akademii TikToka można zarejestrować się tutaj: TikToK Academy.