Projekt powstał w ramach iNKubatora, prowadzonego przez polski portal społecznościowy NK. W ZnajdźReklamę.pl zaangażowanych było 7 osób. Przez ostatnie kilka miesięcy zespół zajmował się przede wszystkim dopracowaniem modelu funkcjonowania, kontaktami z właścicielami miejsc reklamowych oraz kodowaniem całej platformy. W końcu udało się stworzyć produkt, który dziś został oficjalnie zaprezentowany.
– Pomysł na nasze narzędzie zrodził jeszcze w trakcie studiów. Czekaliśmy na okazję, która umożliwi nam jego skuteczne zrealizowanie. Dlatego zgłosiliśmy się do programu inwestycyjnego NK z nadzieją, że otrzymamy niezbędne wsparcie. Dziś, po wielu miesiącach intensywnej pracy, z pełną satysfakcją oddajemy nasz produkt. Zdajemy sobie oczywiście sprawę, że nie jest to koniec, a początek naszej drogi. Wciąż mamy ambitne cele i nieustannie będziemy rozwijać i udoskonalać narzędzie, które stworzyliśmy. – powiedział Grzegorz Liputa, COO&Co-founder w ZnajdzReklamę.pl Sp. z o.o.
Zobacz również
ZnajdźReklamę.pl jest narzędziem, które w prosty sposób umożliwia wynajem outdoorowych powierzchni reklamowych przez internet. Obecnie w bazie znajdują się billboardy o powierzchni 12m2 i 18m2, ale założyciele platformy chcą docelowo wprowadzić więcej form reklamy zewnętrznej. Dlatego każdego dnia dodawane są kolejne nośniki.
Poprzez mechanizm ZnajdźReklamę.pl, nawet mikroprzedsiębiorcy mogą zaplanować i zlecić kampanię online, otrzymując szeroką bazę nośników, będących własnością wielu niezależnych agencji reklamowych. Oszczędzają czas i pieniądze, które szczególnie w pierwszym etapie rozwoju przedsiębiorstwa mają ogromne znaczenie. Platforma umożliwia określanie zasięgu kampanii, wybór lokalizacji oraz termin emisji. Dodatkowo menadżer zarządzania kampanią daje możliwość monitorowania postępów prac na każdym etapie realizacji. Zaimplementowany system jest bardzo intuicyjny i prosty w obsłudze.
– To duża satysfakcja obserwować wejście na rynek start-upu, który skorzystał z naszego programu inwestycyjnego. Zespół ZnajdźReklamę.pl pokonał długą drogę, zanim przygotował gotowy produkt. Jestem przekonany, że zarówno zdobyte doświadczenie, know-how, które otrzymali, jak też możliwość zdobywania wiedzy pod okiem cenionych w branży mentorów, pomoże im coraz skuteczniej wykorzystywać tkwiący w nich potencjał. – dodaje Marcin Dobrzyniecki, pełnomocnik zarządu ds. przychodów i business development w Naszej Klasie Sp. z o.o.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
ZnajdźReklamę.pl jednym z 3 projektów, które NK wspomaga w ramach projektu iNKubator. Polski portal społecznościowy wspiera wybrane start-upy na każdym etapie rozwoju, dostarczając zarówno wiedzę ekspercką, jak też środki finansowe.
Słuchaj podcastu NowyMarketing