Przed nami kolejne spotkanie z cyklu Food Working, organizowane pod skrzydłami agencji kreatywnej Od kuchni. Podczas eventu eksperci związani z sektorem food będą dyskutować na temat aktualnych trendów marketingowych. Organizatorzy wezmą pod lupę: m.in. personalizację, podejście less waste, grywalizację, wielokanałowość, a także nowości ze świata customer experience.
W panelu dyskusyjnym udział wezmą m.in.:
Zobacz również
- Ewa Pawella, head of marketing – Foodsi
- Magdalena Kruk-Ołpińska, dyrektor marketingu – Vorwerk Polska
- Urszula Seder, trade marketing manager – SLODKIE
Spotkanie odbędzie się w czwartek, 30 marca 2023 r., w siedzibie agencji Od kuchni na warszawskiej Pradze. Wydarzenie potrwa od 18:00 do 22:00.
Na spotkanie z cyklu Food Working zaproszone są zarówno osoby zawodowo związane z branżą food, jak i pasjonaci chcący zgłębić wiedzę na temat rynku FMCG czy HoReCa. Udział w spotkaniu jest bezpłatny, jednak obowiązuje wcześniejsza rejestracja na stronie foodanddesign.pl/food-working/. Liczba miejsc jest ograniczona.
Więcej informacji o projekcie znajduje się na stronie www.foodanddesign.pl.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Słuchaj podcastu NowyMarketing