TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Ruszył konkurs filmowy „Polska zasila!”

Światła! Kamera! Akcja! Ruszył konkurs filmowy pt. „Polska zasila!”, organizowany w ramach kampanii „Polska. Spring into new”. Zadaniem twórców jest nakręcenie filmu, który będzie promował Polskę jako kraj pełen pozytywnej energii.
O autorze
1 min czytania 2014-10-10

Autor zwycięskiego filmu będzie mógł wziąć udział w warsztatach dla reżyserów lub scenarzystów organizowanych przez Szkołę Wajdy albo wybrać równowartość nagrody o wysokości 5 000 PLN.

Konkurs „Polska zasila!” jest realizowany w ramach kampanii wizerunkowej „Polska. Spring into new”. Jej celem jest promocja Polski za granicą poprzez pokazywanie skali przemian, które zaszły w naszym kraju w ciągu ostatniego ćwierćwiecza oraz polskiej energii, która napędza pozytywne zmiany i inspiruje Europejczyków. Konkurs skierowany jest do wszystkich Polaków zainteresowanych tworzeniem filmów, w szczególności amatorów i półprofesjonalistów. Mogą wziąć w nim udział zarówno Ci, którzy na stałe mieszkają w Polsce jak i Ci, którzy przebywają za granicą – np. studenci programu Erazmus.

Zadanie konkursowe polega na nakręceniu dowolną techniką filmu, trwającego nie dłużej niż minutę, który będzie promował Polskę, jako kraj świeżych pomysłów, pozytywnych zmian i niekończących się wyzwań, który zasila przeżyciami, wyobraźnią, inicjatywami i przedsiębiorczością. Prace konkursowe można przesyłać do 28 października 2014 roku za pośrednictwem strony internetowej. Informacje o konkursie można również znaleźć w dedykowanej zakładce na Facebooku.

Dziesięć filmów uznanych przez jury za najlepsze i najbardziej wpisujące się w ideę „Polska. Spring into new” weźmie udział w głosowaniu publiczności. Nagrodą główną jest możliwość udziału w wyjątkowych warsztatach reżyserskich lub dla scenarzystów organizowanych przez mistrzowską Szkołę Wajdy (lub ekwiwalent pieniężny w wysokości 5 000 PLN). Filmy będą również wykorzystywane do promocji naszego kraju w Polsce i za granicą.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Kampania „Polska. Spring into new” promuje Polskę za granicą w związku z przypadającymi w tym roku trzema ważnymi rocznicami: 25-leciem wolności – 15-leciem przystąpienia Polski do NATO – 10-leciem wejścia Polski do Unii Europejskiej. Jest ona koordynowana przez Ministerstwo Spraw Zagranicznych.

To pierwsza kampania wizerunkowa Polski o tak szerokim zasięgu, zorganizowana we współpracy z ministerstwami reprezentowanymi w Radzie Promocji Polski.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Regulamin konkursu dostępny jest na stronie.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Strona fanowska kampanii.