Autor zwycięskiego filmu będzie mógł wziąć udział w warsztatach dla reżyserów lub scenarzystów organizowanych przez Szkołę Wajdy albo wybrać równowartość nagrody o wysokości 5 000 PLN.
Konkurs „Polska zasila!” jest realizowany w ramach kampanii wizerunkowej „Polska. Spring into new”. Jej celem jest promocja Polski za granicą poprzez pokazywanie skali przemian, które zaszły w naszym kraju w ciągu ostatniego ćwierćwiecza oraz polskiej energii, która napędza pozytywne zmiany i inspiruje Europejczyków. Konkurs skierowany jest do wszystkich Polaków zainteresowanych tworzeniem filmów, w szczególności amatorów i półprofesjonalistów. Mogą wziąć w nim udział zarówno Ci, którzy na stałe mieszkają w Polsce jak i Ci, którzy przebywają za granicą – np. studenci programu Erazmus.
Zobacz również
Zadanie konkursowe polega na nakręceniu dowolną techniką filmu, trwającego nie dłużej niż minutę, który będzie promował Polskę, jako kraj świeżych pomysłów, pozytywnych zmian i niekończących się wyzwań, który zasila przeżyciami, wyobraźnią, inicjatywami i przedsiębiorczością. Prace konkursowe można przesyłać do 28 października 2014 roku za pośrednictwem strony internetowej. Informacje o konkursie można również znaleźć w dedykowanej zakładce na Facebooku.
Dziesięć filmów uznanych przez jury za najlepsze i najbardziej wpisujące się w ideę „Polska. Spring into new” weźmie udział w głosowaniu publiczności. Nagrodą główną jest możliwość udziału w wyjątkowych warsztatach reżyserskich lub dla scenarzystów organizowanych przez mistrzowską Szkołę Wajdy (lub ekwiwalent pieniężny w wysokości 5 000 PLN). Filmy będą również wykorzystywane do promocji naszego kraju w Polsce i za granicą.
Kampania „Polska. Spring into new” promuje Polskę za granicą w związku z przypadającymi w tym roku trzema ważnymi rocznicami: 25-leciem wolności – 15-leciem przystąpienia Polski do NATO – 10-leciem wejścia Polski do Unii Europejskiej. Jest ona koordynowana przez Ministerstwo Spraw Zagranicznych.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
To pierwsza kampania wizerunkowa Polski o tak szerokim zasięgu, zorganizowana we współpracy z ministerstwami reprezentowanymi w Radzie Promocji Polski.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Regulamin konkursu dostępny jest na stronie.
Strona fanowska kampanii.