15-sekundowy spot telewizyjny został zrealizowany w ramach zimowej kampanii marki pod hasłem Leszek przełamuje lody, który swoją premierę miał pod koniec 2019 roku. Reklama emitowana jest we wszystkich największych polskich stacjach telewizyjnych. Inspiracją do jej stworzenia była limitowana seria puszek, która przedstawia mroźne, górskie jezioro o popękanej tafli lodu. Marka przekonuje, że nawet kiedy spotkanie zapowiada się dosyć chłodno, Leszek może odmienić jego przebieg. Spot będzie emitowany do 9 lutego br. Kampania wsparta jest nośnikami OOH w południowej Polsce, działaniami z influencerami, PR oraz komunikacją digital.
Za koncept kreatywny spotu oraz działania digital odpowiada agencja Cut The Mustard, za produkcję Dom Produkcyjny OTO Film, a za postrodukcję Televisor. Działania PR i współpraca z influencerami prowadzone są przez Tailor Made PR, zaś za zakup mediów odpowiada Dom Mediowy Zenith.