Kampania będzie obejmowała działania w Internecie, kinach, prasie oraz centrach handlowych.
Kampania ma na celu prezentacje Cafissimo mini, jako ekspresu, który powstał z myślą o ludziach ceniących nowoczesny design.
Zobacz również
Wprowadzenie na rynek nowych ekspresów Cafissimo mini było decyzją strategiczną. Miała ona na celu dotarcie z komunikacją do ludzi młodych.
Głównym celem kampanii było odświeżenie wizerunku marki. Wybraliśmy te kanały, które najlepiej są konsumowane przez naszą grupę docelową dlatego w naszych działaniach skupiliśmy się głównie na komunikacji w Internecie, social mediach oraz kinach – mówi Oktawia Cieśliczka, Brand Manager Cafissimo
Kampania rozpoczęła się w marcu i obejmuje działania w Internecie (display, wideo, mobile i social media), kinach oraz prasie (całostronicowe reklamy). W kinach prowadzone będą działania off screen – rozdawane będą ulotki w kształcie ekspresów, ponadto ekspresy będą prezentowane w specjalnie zaprojektowanych witrynach, podświetlanych w kolorach Cafissimo mini.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
W trakcie 5. edycji Stylowego Maratonu Hot Moda, akcji organizowanej w różnych centrach handlowych w całej Polsce, Cafissimo mini przygotuje Strefę Kawy, gdzie uczestnicy eventów będą mogli napić się kawy i zasięgnąć informacji o produkcie. Cafissimo mini będzie także partnerem finałowej sesji fotograficznej „Stylowego Maratonu” na łamach magazynu Hot Moda.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
W kampanii wezmą udział również blogerzy i vlogerzy, dodatkowo wykorzystane zostaną formaty wideo w kanałach VOD i YT.
Za kreację (kreatywną adaptację kampanii oraz lokalną komunikację w social media) odpowiada agencja DDB&tribal oraz Gutenberg Networks. Strategię i wsparcie mediowe w social media zapewnia MEDIA DDB&tribal. Za zakup przestrzeni reklamowej odpowiada dom mediowy Initiative, komunikacją zajęła się agencja M-int PR.