Ruszyła kampania Cafissimo mini!

Marka Tchibo rozpoczęła w marcu kampanię promującą Cafissimo mini. Kompaktowy i funkcjonalny ekspres do kawy wyróżnia się nowoczesnym wzornictwem i dostępny jest w sześciu modnych, neonowych kolorach.
O autorze
1 min czytania 2017-03-08

Kampania będzie obejmowała działania w Internecie, kinach, prasie oraz centrach handlowych. 

Kampania ma na celu prezentacje Cafissimo mini, jako ekspresu, który powstał z myślą o ludziach ceniących nowoczesny design. 

Wprowadzenie na rynek nowych ekspresów Cafissimo mini było decyzją strategiczną. Miała ona na celu dotarcie z komunikacją do ludzi młodych.

Głównym celem kampanii było odświeżenie wizerunku marki. Wybraliśmy te kanały, które najlepiej są konsumowane przez naszą grupę docelową dlatego w naszych działaniach skupiliśmy się głównie na komunikacji w Internecie, social mediach oraz kinach – mówi Oktawia Cieśliczka, Brand Manager Cafissimo 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Kampania rozpoczęła się w marcu i obejmuje działania w Internecie (display, wideo, mobile i social media), kinach oraz prasie (całostronicowe reklamy). W kinach prowadzone będą działania off screen – rozdawane będą ulotki w kształcie ekspresów, ponadto ekspresy będą prezentowane w specjalnie zaprojektowanych witrynach, podświetlanych w kolorach Cafissimo mini. 

W trakcie 5. edycji Stylowego Maratonu Hot Moda, akcji organizowanej w różnych centrach handlowych w całej Polsce, Cafissimo mini przygotuje Strefę Kawy, gdzie uczestnicy eventów będą mogli napić się kawy i zasięgnąć informacji o produkcie. Cafissimo mini będzie także partnerem finałowej sesji fotograficznej „Stylowego Maratonu” na łamach magazynu Hot Moda. 

Słuchaj podcastu NowyMarketing

W kampanii wezmą udział również blogerzy i vlogerzy, dodatkowo wykorzystane zostaną formaty wideo w kanałach VOD i YT.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Za kreację (kreatywną adaptację kampanii oraz lokalną komunikację w social media) odpowiada agencja DDB&tribal oraz Gutenberg Networks. Strategię i wsparcie mediowe w social media zapewnia MEDIA DDB&tribal. Za zakup przestrzeni reklamowej odpowiada dom mediowy Initiative, komunikacją zajęła się agencja M-int PR.