Ruszyła kampania „Psi Bohaterowie” marki Brit

Ruszyła kampania „Psi Bohaterowie” marki Brit
Wystartowała ogólnopolska kampania CSR pod nazwą „Psi Bohaterowie” dla marki Brit, której wyłącznym dystrybutorem w Polsce jest firma AZAN. Celem akcji jest edukacja i zbieranie 50 tys. zł na rzecz Funduszu Pomocy Psom Ratowniczym.
O autorze
1 min czytania 2024-09-17

Kampania, o charakterze edukacyjnym, wystartowała 2 września i potrwa do 30 listopada 2024 roku. Jej głównym celem jest edukowanie dzieci, młodzieży i dorosłych z zakresu wiedzy o psach, ale także zapewnienie wsparcia Funduszu Pomocy Psom Ratowniczym kwotą 50 tysięcy złotych.

W ramach działań stworzono interaktywną platformę edukacyjną www.psibohaterowie.pl, która pozwala poznać niezwykłe psie zmysły, takie jak słuch, wzrok, dotyk, smak i węch. Platforma została podzielona na sześć modułów edukacyjnych, dzięki którym można lepiej zrozumieć, jak psy wykorzystują swoje „supermoce” zarówno w codziennym życiu, jak i podczas akcji ratunkowych. Użytkownicy mogą pobrać materiały w formie plików PDF lub audio oraz sprawdzić swoją wiedzę w quizie. Za każdą poprawną odpowiedź, przekazywana jest tzw. Psia Moneta (odpowiadająca złotówce) na wsparcie Funduszu Pomocy Psom Ratowniczym, działającego w ramach Fundacji Na Rzecz Psów Pracujących „Psi Ratownicy”.

Każdy, kto poprawnie odpowie na wszystkie pytania, ma szansę na udział w konkursie, którego celem jest wyrażenie wdzięczności psim bohaterom za ich poświęcenie i pomoc. Uczestnicy mogą to zrobić w dowolnej formie – poprzez wiersz, rysunek, zdjęcie lub inną kreatywną wypowiedź. Co miesiąc zostanie wybranych 20 laureatów, którzy otrzymają szkolne zestawy dla dzieci, zawierające piórniki, zeszyty, worki na obuwie oraz bidony.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 97 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Za produkcję strony internetowej, materiałów digitalowych (TikTok, YouTube, Meta, oraz planowanie i Google Display Network), oraz zakup mediów odpowiada agencja ONE House.

Zdjęcia: www.psibohaterowie.pl

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się