Aby otrzymać dedykowaną etykietę, miłośnicy marki powinni kupić 350 g lub 600 g słoiczek Nutelli. Na opakowaniach znajduje się kod promocyjny, który należy wpisać na stronie nutella.pl, na której znajduje się aplikacja pozwalająca na stworzenie dedykowanej etykiety. Każdy kod uprawnia do stworzenia dwóch personalizowanych etykiet, które konsumenci dostają gratis drogą pocztową. Aktywność „Powiedz to z Nutellą” potrwa do połowy stycznia 2016 r.
Spot dostępny do pobrania pod linkiem.
Zobacz również
Aktywację „Powiedz to z Nutellą” wspiera szeroko zakrojona akcja promocyjna. W telewizji, kinach oraz na kanałach VOD będzie można zobaczyć specjalnie przygotowane spoty. Komunikacja jest wspierana również kampanią outdoorową (na nośnikach citylight, w komunikacji miejskiej oraz w warszawskim metrze), internetową oraz w social media.
Spot TV przygotowała agencja Erste liebe film, za kreację odpowiada agencja Lowe. Za strategię i realizację działań w social media odpowiada agencja Lubię to – linked by Isobar, natomiast działania mediowe zaplanował i realizuje dom mediowy Vizeum Polska.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach