W związku z najnowszą kampanią firmy Melvit spółki działające w ramach grupy komunikacyjnej MullenLowe podjęły ścisłą współpracę, której celem jest kompleksowa obsługa klienta. Dom mediowy MullenLowe MediaHub odpowiada za planowanie kampanii i zakup mediów, zaś agencja reklamowa MullenLowe Warsaw za kreację i produkcję. – Zdecydowaliśmy się na współpracę z MullenLowe ze względu na przygotowaną ofertę, która jest spójna z naszą strategią i odzwierciedla kluczowe cele marki – mówi Maria Rzewnicka, Dyrektor ds. Marketingu i Opakowań Melvit S.A.
Pierwsza kampania firmy Melvit będzie promowała innowacyjną linię produktów TRENDY LUNCH, naturalnych mieszanek kasz, suszonych warzyw i ziół, z których szybko można przygotować zdrowy i smaczny obiad, sałatkę lub posiłek do pracy. Trendy Lunch jest produktem, który odpowiada na potrzeby współczesnych konsumentów, szukających szybkich rozwiązań bez rezygnowania ze zdrowego odżywania.
Zobacz również
Obsługą klienta z ramienia Grupy zajmuje się zespół kierowany przez Annę Jezierską – Media Communication Director MullenLoweMediaHub.
Klient został pozyskany w ubiegłym roku w ramach przeglądu ofert.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach