Boże Narodzenie i Nowy Rok to czas, w którym wyjątkowo chętnie obdarowujemy bliskich prezentami. Marka Empik Foto przekonuje, że najlepszym podarunkiem może być „wywołanie wspomnień” w postaci fizycznych pamiątek takich jak fotoksiążka czy fotokalendarz.
W ramach kampanii „Wywołaj prawdziwe emocje” powstała seria filmów, z krótkimi scenami nawiązującymi do świątecznego okresu. Każda ze scen zatrzymuje się i w formie zdjęcia trafia do jednego z produktów Empik Foto, które można zamówić przez przez stronę www.empikfoto.pl lub aplikację Empik Foto.
Zobacz również
Za koncepcję kampanii, ideę kreatywną i produkcję materiałów wideo i zdjęć odpowiada agencja Cut The Mustard.
![Robert Kozielski: Marketing jeszcze nigdy nie był tak pasjonujący i przerażający jednocześnie [WYWIAD]](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2025/06/robert-kozielski-142x0-c-default.jpg)
Robert Kozielski: Marketing jeszcze nigdy nie był tak pasjonujący i przerażający jednocześnie [WYWIAD]