Kampania pod hasłem „Przyprawiaj wygodnie” potrwa do końca marca i swoim zasięgiem obejmie telewizję ogólnopolską (TVN, Polsat, TVP 1, TVP 2), portale horyzontalne (onet.pl), aplikacje zakupowe (Blix) oraz kanały społecznościowe KAMIS (YouTube, Facebook, Instagram), jak również popularne serwisy VOD (VOD TVP, ipla i Player). W ramach promocji w punktach sprzedaży pojawią się też dedykowane materiały POS, w tym standy, boxy i zjeżdżalnie z hasłem kampanii, których celem będzie uwidocznienie produktów w sklepach. W drugiej części kampanii wezmą także udział znani influencerzy i celebryci.
– Ruszamy z kampanią 360, która ma nam pomóc dotrzeć do Polaków i dalej budować świadomość innowacyjności naszych produktów, opowiadając o ich kluczowych benefitach. W DNA naszej firmy wpisana jest najwyższa jakość. Produkty KAMIS to przyprawy i zioła pochodzące ze sprawdzonych upraw. To tam nasze przyprawy rosną i dojrzewają, aby następnie trafić do naszych klientów. Przyprawy w słoiczkach KAMIS odpowiadają na potrzeby osób ceniących sobie wygodę i podejmujących decyzje zakupowe z myślą o środowisku – a te z kolei stanowią w Polsce coraz większą grupę. Według badania przeprowadzonego na nasze zlecenie przez MMR, aż 79% Konsumentów deklaruje zakup naszych przypraw w słoiczkach a 78% ocenia je jako coś nowego i innowacyjnego – mówi Agnieszka Witczak, marketing manager w McCormick Polska.
Zobacz również
Praktyczne i wygodne
Od 30 lat w Polsce marka KAMIS (należąca do firmy McCormick) przełamuje stereotypy w myśleniu o przyprawach i stawia na innowacyjność. Wprowadzona jesienią nowa linia produktów, czyli ulubione przyprawy i zioła marki w praktycznych i wygodnych słoiczkach, to odpowiedź na trendy konsumenckie, wśród których coraz częściej pojawiają się przyjazność środowisku i wygoda. Nowe opakowania KAMIS posiadają nie tylko nowoczesny, estetyczny design, ale też praktyczne kolorowe wieczka dostosowane do rodzaju produktu oraz szczelne zamknięcie gwarantujące doskonałą jakość i świeżość przypraw na dłużej. Dodatkowo są proste w użyciu i przyjazne środowisku. To właśnie wspomniane cechy stały się przedmiotem kampanii zasięgowej 360 firmy McCormick, której celem jest zwrócenie uwagi konsumentów na innowacyjność i korzyści wynikające z użytkowania przypraw KAMIS w słoiczkach.
Za kreację odpowiada agencja Insignia, a za zakup mediów dom mediowy Starcom.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing