Po raz kolejny team Jack’a Daniel’sa dotarł do niezwykłego człowieka żyjącego w zgodzie z zasadami podobnymi do tych, którymi kierował się sam Jack Daniel 150 lat temu.
Bohater najnowszego video kampanii „Ludzie Jack’a” od najmłodszych lat obserwował na czym polega praca w drewnie, ojciec Roberta zaszczepił w nim miłość do rzemiosła, jakim jest stolarstwo. Sam Robert nie zawsze chciał iść tą ścieżką, jednak po latach powrócił do rodzinnego fachu. W szkole średniej, na jego drodze stanął odpowiedni człowiek – nauczyciel, który na nowo pozwolił mu pokochać pracę z drewnem. Zdolności manualne oraz naturalne środowisko stolarskiego warsztatu sprawiły, że kolejny człowiek Jack’a jest autentyczny i świadomy swojego fachu. Jego praca, przesiąknięta pasją, nie pozostaje bez wpływu na jego życie. Podobnie jak patron projektu, Jack Daniel, siłę charakteru buduje i umacnia swoim rzemiosłem.
Zobacz również
„Nie tylko ja kształtuję drewno, ale też praca z nim kształtuje mnie” – komentuje bohater projektu Ludzie Jack’a. Podkreśla również, że największą satysfakcję daje mu tworzenie czegoś wyjątkowego, co żyje jednocześnie przeszłością i przyszłością. Bohaterowi najnowszego filmu jest blisko do Jack’a, którego whiskey od 150-ciu lat pozostaje niezmiennie w zgodzie z tradycją.
Ludzie Jack’a to projekt, w którym coś dla siebie znajdą osoby poszukujące własnej drogi w życiu oraz ci, którzy stale wymagają jak najwyższej jakości. To świat, w którym pokazany jest prawdziwy warsztat pracy rzemieślników oraz ich droga do realizacji własnych pasji.
Co miesiąc, na stronie www.oldno7.pl oraz na Facebooku, publikowany jest nowy film przedstawiający historię twórcy, jego pracę i styl. Sztuka tatuażu, stolarstwo, szewstwo czy renowacja motocykli – to dziedziny, które do tej pory były prezentowane na platformie. Wejdź w świat pełen inspiracji, śledź i dowiedz się, kto będzie następny.
Jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce [PRZEGLĄD]
Za koncepcję kreatywną, stworzenie strony www oraz komunikację w digitalu odpowiada agencja Lubię to – linked by Isobar, produkcją spotów zajęło się studio Papaya Films, a komunikacją PR – agencja On Board Public Relations.
Słuchaj podcastu NowyMarketing