Stworzenie dedykowanego teamu BMW jest odpowiedzią na przetarg, który wygrało Serviceplan Group – partner Group One. Niemiecka centrala zdecydowała o powołaniu hubu search & paid social w Polsce.
– Naszym celem strategicznym jest nie tylko rekomendacja i wdrożenie najlepszych praktyk w zarządzaniu kampaniami, ale także automatyzacja procesów i wykorzystanie autorskich narzędzi dla poprawy efektywności. Wybór SalesTube spośród kilkudziesięciu agencji i partnerów z całego świata to dowód na zaufanie do naszych kompetencji. Ciężko na to pracowaliśmy – jesteśmy liderem regionu CEE pod względem zdanych egzaminów Blueprint Facebook Certified Planning Professional, a także jedną z kilku firm na świecie z pełną certyfikacją Google Marketing Platform – mówi Joanna Czekaj, managing director w SalesTube.
Zobacz również
Eksperci SalesTube będą prowadzić działania dla BMW na kilkudziesięciu rynkach. Wdrożenie na pierwszych projektach już się rozpoczęło i obejmuje obecnie Niemcy i Włochy.
– Bardzo się cieszymy na możliwość czerpania z wiedzy i doświadczenia naszego partnera SalesTube. Naszym celem jest dostarczenie BMW rozwiązań digitalowych na najwyższym poziomie na wszystkich rynkach, które będziemy obsługiwać, a także uproszczenie procesów poprzez wprowadzenie jednego, spójnego sposobu pracy – mówi Matthias Brüll, managing director Mediaplus International.
Hub ekspercki SalesTube w przyszłości ma poszerzyć portfolio klientów o kolejne międzynarodowe marki. To kolejna po powołanym w maju TechNeście (hub technologiczny) strategiczna współpraca Serviceplan Group i Group One. W najbliższej przyszłości firmy planują poszerzenie zakresu działań o rozwój kolejnych centrów kompetencyjnych.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Słuchaj podcastu NowyMarketing